تعداد جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:  از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۲۸ مهر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۴۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۴ هزار و ۶۳۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۳۱ هزار و ۳۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۷۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۴ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۴۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جدیدترین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۲:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
مردم رعایت میکنند ولی دولت همکاری نمیکنه به استثنای آقای دکتر نمکی. چرا دیگه اتوبوسها ضدعفونی نمیشن؟ چرا معابر ضدعفونی نمیشن؟ چرا میگن جاده هارو بستیم ولی در واقع نبستن و فقط با دوربین جریمه میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
به نظرتون من برم بعله برون یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
نتیجه حق خوری ، آه مظلوم و یتیم ، فساد اینچنین دردهای می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
در دوره ای که مردم به همدیگر رحم نمی کنن و حق همدیگر رو می خورن باعث ازدواج نکردن و ایجاد فساد شده کرونا کمترین عذاب هست برای این مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
الان کسی میخواد شغل پر درامد بزنه باید بره تو کارچاپ بنر ترحیم. خدا کمکمون کنه
فقط باید یه ماه تعطیل بشه. هوا هر چی سرد تر شه واقعا ترستاک تر میشه این اعداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
میدونید چرا انقدر زیاد شده چون اونایی که کرونا میگیرن قرنطینه را به طور کامل رعایت نمیکنن و بعد از یک هفته که بهتر میشن میان بیرون و میرن سر کار و در جامعه من خودم چندین مورد سراغ دارم کلی هم باهاشون حرف زدم که حق الناس نرین بیرون تا کاملا خوب نشدین وای فایده نداره فکر میکنن ماسک زدن دیگه کسیو مریض نمیکنن و در ضمن بیماریشونم از دیگران مخفی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
اگر کرونا واقعیت داشت الان باید روزانه در عراق ده هزار نفر بر اثر کرونا فوت می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چندین نفر از نزدیکان ما پیر و جوان در اثر بیماری کرونا از بین رفتند ..چطور میگی اگههه واقعیت داشت؟؟؟؟؟؟امثال شما هستند که بیماری رو جدی نمیگیرند و باعث زیاد تر شدنش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
اشتباه مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
برای من سؤال هست عراق که پیاده روی اربعین را با آن شکوه برگزار کرده و پروتکلهای بهداشتی هم در آن چندان رعایت نشده و سیستم بهداشتی ضعیفتری هم نسبت به ما داره چرا آمار مبتلایان و فوتیهای آنان کمتر از ماست؟
آیا نژاد قویتری دارند یا داروهای دیگری دارند استفاده میکنند که ما خبر نداریم یا نه اصلا به خاطر نبود سیستم آمارگیری دقیق آمار درستی ندارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
برای منم سواله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
بنده های خدا در محرومیت کامل دارن زندگی میکنن امکانات بهداشتیون صفر حالا خدا ی جورایی هواشون داره ما چرا ما چرا با این موضوع مشکل داریم ....خدایا شکرت به اونا سلامتی و صحت بیشتر بده هوای ما رو هم داشته باش ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
برادر من گرفت بخاطر اداره
مادرم از برادرم گرفت و الآن بستریه
دولتی که میگی مردم رعایت نمی کنن برادر من فقط اداره می رفت و مادرم بیرون نمی رفت
اینو بدون مردم می خوان رعایت کنن تویی که نمی گذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
باید از طرف سازمان بهداشت جهانی مدای طلای مسابقات مرگ و ابتلا به کرونا رو به مسولین تقدیم کنید و جای بسی تقدیر و تشکر داره که با تدبیر و امیدشون تونستن کاری کنن رتبه ی اول جهان در مرگ و میر کرونا بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
دولت چکارکنه بدبخت.وقتی مردم رعایت نمیکنن نه ماسک نه دستکش استفاده مبکنن.هروزمسافرشمالن چع بایدکرد.من بدبخت که قرنطینه ایم بیرون نمیریم بایدچوب نادانی عده ای بخوریم که هروزپارک وتفریح هستن.امیدوارم که مردم به خودشون رحم کنن ورعایت اصول بهداشتی درنظربگیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
مگه پارکها رو قبلا نبستن . همون کارو بکنن. مگه حاده ها رو نبستن همون کارو بکتن . امار امده بود روی ۳۴ نفر اگر اشتباه نکنم توواردیبهشت الان ۳۰۰ خرده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
از همان اول بازگشایی مدارس ودانشگاه ها بصورت حضوری حکم زیاد شدن کرونا در ایران را امضا کردید....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
من موندم چرا کارمندها ی بیمارستان ها از جمله پزشک و پرستار و رزیدنت رعایت نمیکنن !!خیلی ها رو میشناسم که بیرون میرن رستوران میرن ، دور همی شرکت میکنن،جالب اینکه میگن ما بخواهیم بگیریم بیمارستان میگیریم ، خوب شاید تو به یکی دیگه منتقل کنی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مردم انقدر نا امید نباشید این مملکت یکی از طولانی ترین دوران جنگ گذرونده 8 سال جنگ کم نیست جنگ ایران یکی از طولانی ترین جنگ های دنیاس پس از جنگ سردمیتونید با یه جستجو تو اینترنت متوجه بشید حالا یه ویروس اومده که که هنوز یه سالم از اومدنش نگذشته شما از عالم و ادم سیر شدید به خدا کرونارم یه روز میگذرونیم فقط به اش میخندیم یه روز...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
یه زحمتی بکش . برو یه دور تو خیابانها بزن. اعلامیه و بنر هارو تو هر کوچه و خیابان ببین... اعلامیه هارو پشت شیشه ماشین ببین . بعد بهشون بخند دو سال دیگه.
آخرین اخبار