نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۱:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ازاد شدم عزاداری های مخرم نماز جمعه نماز جماعت مسافرت های تو تعطیلات بازگشایی مدارس واقعا پیش بینی همچین وضعی خیلی ساده بود من خودم کاملا حدس میزدم همین وضع پیش،بیاد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
نتیجه برگزاری محرم پرشور است. بیایید جواب بدهید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
آدم حسابی چرا جاده ها رو نمیندید که هر هفته یه سری آدم از این شهر به اون شهر میرن الکی؟!!!!!!!!!!!!!!! این رو باید به چه زبونی به شما مسئولین فهموند؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تو این کشور مرگ بهترین راهه. نه آینده ای نه پولی نه ازدواج هیچی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بهترین نیس با ایی آمار فجیع مسوولین استعفا بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مملکت و ول کرده به حال خودش لعنت الله علیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چرا مدارس را باز کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
منم دلم مرگ میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
همچنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دلم مرگ میخواد
Iran (Islamic Republic of)
مینا ازلندن
۲۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
طبق نظرات دوستان اوضاع نیویورک هم ظاهرا جالب نیست پس فعلا لندن میمونم.نگران نباشید احتمالن زمستان بیام تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ما ها فقط زنده ایم زندگی نمی کنیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به خدا قسم منم آرزوی مرگ دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرگ آرزومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
منم میخوام بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به خدا قسم مرگ بهتر از اینه که هر روز بمیری