نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بیایم یک محاسبه ریاضی اینجام بدیم
تلفات فرض 300 در هر روز
چند ماه تا پایان سال فرض 5 ماه
هر ماه چند روز هست 30 روز
حالا محاسبه ماه می کنیم
300 در روز ضرب 30 روز می شود 9000
که ریاضی به این شکل 9000=30*300
حال محاسبه سال همان 9000 ضرب 5 ماه که 150 روز است میشه
45000=5*9000
حال شما قضاوت کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
کله پاچه برای کرونا خوبه بزنید شارژ شید
Iran (Islamic Republic of)
کیانا از پاریس
۱۹:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چند ماهه بلیط رزرو کردم‌ که برگردم‌ ایران ولی انگار اوضاع ایران خیلی داغونه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
آقا مدرسه و شمال کشکه دارن تو کیش کنسرت میزارن، یا هواپیما بری کیش کنسرت مسافرت نیست، تازه تجمع هم هست، گیر فقط محرم بود
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۹:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
زنده بمونیم که چی بشه؟
یکبار مردن بهتر از هر روز مردنه...
United Arab Emirates
علی
۱۹:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خداییش یه عده از خانواده ها کامل رعایت میکنن .آقایونی هم که مجبورن برن سر کار و بیرون از خونه باشن یه عده ای تمام این هشت نه ماه رعایت میکنن.متاسفانه عدهای هنوز رعایت نمیکنن .والله گرونی و نبودن ماسک بهانه است.اگه آدم بخوادرعایت کنه با یه تیکه پارچه هم میشه چندتا ماسک درست کردو مدتها استفاده کرد.خدا کنه اونایی که تا الان رعایت نکردن بفکر بیان و کمک کنن والا آخرسر همین دکترو پرستارایی هم که حقوقشان عقب میوفته آخرش جا خالی میدن دیگه اون وقت واویلا میشه..خواهشا رعایت کنیم همه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام ممنون که هفته گذشته بلاخره جاده هارو بستن که البته باید زودتر اینکارو میکردن تا الان شاهد این همه کشتار نباشیم، لطفا از مسئولین بخوایین که همه ی تعطیلات رسمی رو تا زمانی کرونا هست چه آمار بالا باشد چه پایین جاده هارو ببندن. جریمه جریمه بزارن برای ماسک نزدن مبلغشم بالا بزارن،تو مکان های عمومی از جمله اداره ها،بانک ها،مترو،اوتوبوس رانی،تاکسی و همه همه اجازه ندن به هیچ عنوان بدون ماسک وارد بشن، تا جایی که امکانش هست دورکاری کنند، ببینید اگه واقعا همه این نظارت ها اجرا بشه در برنامه بلند مدت نه که یه مدتی باشه بعدا ول کنند دائمی باشه،چقدر آمار میاد پایین!!!چون اینجوری واقعا حق کسایی که از اول تا الان رعایت میکنند همچنان، ضایع میشه جونشونم به خطر میوفته فقط با گفتن فایده نداره که نداره اگر داشت تو این هشت ماه آثارشو می‌دیدیم.خواهشاً خواهشاً یه اقدامی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خخخخ حق اینجا تو ایران؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۹:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سلام. خواهشن یه فکری به حال دانشگاه ها بکنید. اساتید و کارمندهای دانشگاه صنعتی اصفهان که از زمان بازگشایی فقط از اسم کرونا استفاده کردند که برن دورکاری ولی کار نکنن. الان هم ک مبتلا شدن یک هفته نشده برمیگردن دانشکده ک یه وقت مرخصی نخوره براشون و حقوق نگیرن. این وسط ما دانشجوها رو مجبور میکنن بریم دانشگاه و آزمایشگاه و گرنه ترم حذف نمیشه. عمرمون رفت حداقل با جونمون بازی نکنن
من و دوستام بارها تخلف اساتید و کارمندان مبتلا رو به مسئولین دانشگاه اطلاع دادیم ولی هیچکس اهمیتی نمیده
خواهشا پیگیری کنید دانشگاه های اصفهان رو هم تعطیل کنند
جونمون بازیچه نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چندوقت پیش گفتید که مادرمهار کرونا موفق بودیم وکشورهای دیگه خواستن که ازروسهای ما استفاده کنند؟؟؟!! حالا چه شد که میخواهیدازتجربه کشورهای موفق استفاده کنید!؟!؟ چقدر دوز وکلک ودروغ!! ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
وقتی با کرونا کلاس میزارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ما روبعله برون دعوت کردن تو این اوضاع
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۱۸:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
با سلام

واقعا اینا نمیدونم دارن چیکار میکنن .من چهارشنبه سی ام مهر عروسی دعوتم . درتهران تویی تالار باور نکردنیه تالارا بازند . واقعا هدف مسولین چیه . آیا هدفی دارن .یا طرحی دارن آیا برنامه ای دارن .

دقیقا کجائید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
آقا درصد امید به زندگی رو اعلام کنید مردم امیدوار بشن کجا رفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۸:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تا مدارس باز است وضعیت همینه،،، برید یک سری به آمارها بزنید بازگشایی مدارس شروع فاجعه بود،، رشد جمعیت به زیر یک درصد سقوط کرده از این ور هم هر روز 300تا300کشته میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ان شا الله آمار افزایش یابد تا مردم قدر سلامتی شان را بدانند ...