بیایم یک محاسبه ریاضی اینجام بدیم
تلفات فرض 300 در هر روز
چند ماه تا پایان سال فرض 5 ماه
هر ماه چند روز هست 30 روز
حالا محاسبه ماه می کنیم
300 در روز ضرب 30 روز می شود 9000
که ریاضی به این شکل 9000=30*300
حال محاسبه سال همان 9000 ضرب 5 ماه که 150 روز است میشه
45000=5*9000
حال شما قضاوت کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش یه عده از خانواده ها کامل رعایت میکنن .آقایونی هم که مجبورن برن سر کار و بیرون از خونه باشن یه عده ای تمام این هشت نه ماه رعایت میکنن.متاسفانه عدهای هنوز رعایت نمیکنن .والله گرونی و نبودن ماسک بهانه است.اگه آدم بخوادرعایت کنه با یه تیکه پارچه هم میشه چندتا ماسک درست کردو مدتها استفاده کرد.خدا کنه اونایی که تا الان رعایت نکردن بفکر بیان و کمک کنن والا آخرسر همین دکترو پرستارایی هم که حقوقشان عقب میوفته آخرش جا خالی میدن دیگه اون وقت واویلا میشه..خواهشا رعایت کنیم همه.
سلام ممنون که هفته گذشته بلاخره جاده هارو بستن که البته باید زودتر اینکارو میکردن تا الان شاهد این همه کشتار نباشیم، لطفا از مسئولین بخوایین که همه ی تعطیلات رسمی رو تا زمانی کرونا هست چه آمار بالا باشد چه پایین جاده هارو ببندن. جریمه جریمه بزارن برای ماسک نزدن مبلغشم بالا بزارن،تو مکان های عمومی از جمله اداره ها،بانک ها،مترو،اوتوبوس رانی،تاکسی و همه همه اجازه ندن به هیچ عنوان بدون ماسک وارد بشن، تا جایی که امکانش هست دورکاری کنند، ببینید اگه واقعا همه این نظارت ها اجرا بشه در برنامه بلند مدت نه که یه مدتی باشه بعدا ول کنند دائمی باشه،چقدر آمار میاد پایین!!!چون اینجوری واقعا حق کسایی که از اول تا الان رعایت میکنند همچنان، ضایع میشه جونشونم به خطر میوفته فقط با گفتن فایده نداره که نداره اگر داشت تو این هشت ماه آثارشو میدیدیم.خواهشاً خواهشاً یه اقدامی کنید.
سلام. خواهشن یه فکری به حال دانشگاه ها بکنید. اساتید و کارمندهای دانشگاه صنعتی اصفهان که از زمان بازگشایی فقط از اسم کرونا استفاده کردند که برن دورکاری ولی کار نکنن. الان هم ک مبتلا شدن یک هفته نشده برمیگردن دانشکده ک یه وقت مرخصی نخوره براشون و حقوق نگیرن. این وسط ما دانشجوها رو مجبور میکنن بریم دانشگاه و آزمایشگاه و گرنه ترم حذف نمیشه. عمرمون رفت حداقل با جونمون بازی نکنن
من و دوستام بارها تخلف اساتید و کارمندان مبتلا رو به مسئولین دانشگاه اطلاع دادیم ولی هیچکس اهمیتی نمیده
خواهشا پیگیری کنید دانشگاه های اصفهان رو هم تعطیل کنند
جونمون بازیچه نیست
چندوقت پیش گفتید که مادرمهار کرونا موفق بودیم وکشورهای دیگه خواستن که ازروسهای ما استفاده کنند؟؟؟!! حالا چه شد که میخواهیدازتجربه کشورهای موفق استفاده کنید!؟!؟ چقدر دوز وکلک ودروغ!! ؟؟؟
تا مدارس باز است وضعیت همینه،،، برید یک سری به آمارها بزنید بازگشایی مدارس شروع فاجعه بود،، رشد جمعیت به زیر یک درصد سقوط کرده از این ور هم هر روز 300تا300کشته میدیم
تلفات فرض 300 در هر روز
چند ماه تا پایان سال فرض 5 ماه
هر ماه چند روز هست 30 روز
حالا محاسبه ماه می کنیم
300 در روز ضرب 30 روز می شود 9000
که ریاضی به این شکل 9000=30*300
حال محاسبه سال همان 9000 ضرب 5 ماه که 150 روز است میشه
45000=5*9000
حال شما قضاوت کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکبار مردن بهتر از هر روز مردنه...
من و دوستام بارها تخلف اساتید و کارمندان مبتلا رو به مسئولین دانشگاه اطلاع دادیم ولی هیچکس اهمیتی نمیده
خواهشا پیگیری کنید دانشگاه های اصفهان رو هم تعطیل کنند
جونمون بازیچه نیست
واقعا اینا نمیدونم دارن چیکار میکنن .من چهارشنبه سی ام مهر عروسی دعوتم . درتهران تویی تالار باور نکردنیه تالارا بازند . واقعا هدف مسولین چیه . آیا هدفی دارن .یا طرحی دارن آیا برنامه ای دارن .
دقیقا کجائید