نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ایا هنوز وقتش نشده مسئولین جدی تر به قضیه کرونا نگاه کنن.الان در جهان از بابت مرگ و میر کرونا چهارمیم .همینطوری پیش بره اول میشیم
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شما اگه به نسبت جمعیت کل ببینی متوجه میشی با اختلاف فاحش اولیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اول هستیم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعطیل کنید تهران و کلان شهرارو فکر کنید تعطیلات نوروزیه
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمدخوریان
۱۴:۴۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
هر ماه 20 میلیون تومان صاف میاد حسابم . واسه همین بیرون نمیرم تا کرونایی نشم . البته در منزل هم بهداشتو کامل رعایت میکنم
Germany
محمد
۱۸:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بیست میلیونت رو چهار قسمت کن - سه قسمتشو بده سه نفر که میشناسی نیازمندن و ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ای خدا دیگه نمی دونم چی بگم و چی بخوام
فقط اینکه استرس دارم از کرونا
من مشکل ریه دارم و اگر مبتلا بشم چه خواهد شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرگ دست خداست دوست عزیز خیلیا با هزار تا امید صبح میرن بیرون اما دیگه بر نمیگردن بعضیا هم از کوه پرت میشن پایین زنده میمونن استرس فقط باعث میشه سیستم ایمنی بدنت ضعیف تر شه بهتره اگه نمیتونی نیمه پر لیوان رو ببینی خوب اصلا لیوان رو نیگاه نکن اینم محض شوخی بود امیدوارم شر این ویروس از سر ایران و ایرانی و بعدشم از کل دنیا کم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یعنی هیچ دارویی نیست؟؟؟پ چجوری دارو قاچاق کردین که حالا گرفتن؟این چین لعنتی چه جوری خودشا پاک کرد چرا ازشون دارو نمیگیرین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دولت هیچکاری نمیکند. در خواب زمستانه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به کجا چنین شتابان:(
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به کجا چنین شتابان:(
Iran (Islamic Republic of)
ف س
۱۴:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یا پنج تن .....توروخدا رعایت کنید