مرگ دست خداست دوست عزیز خیلیا با هزار تا امید صبح میرن بیرون اما دیگه بر نمیگردن بعضیا هم از کوه پرت میشن پایین زنده میمونن استرس فقط باعث میشه سیستم ایمنی بدنت ضعیف تر شه بهتره اگه نمیتونی نیمه پر لیوان رو ببینی خوب اصلا لیوان رو نیگاه نکن اینم محض شوخی بود امیدوارم شر این ویروس از سر ایران و ایرانی و بعدشم از کل دنیا کم شه
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یعنی هیچ دارویی نیست؟؟؟پ چجوری دارو قاچاق کردین که حالا گرفتن؟این چین لعنتی چه جوری خودشا پاک کرد چرا ازشون دارو نمیگیرین؟
فقط اینکه استرس دارم از کرونا
من مشکل ریه دارم و اگر مبتلا بشم چه خواهد شد؟