نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۱۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
با جون مردم بازی نکنید تهران رو باید ۲ هفته تعطیل کنید در غیر اینصورت فوتی ها به روزی ۱۰۰۰ هم تا ۲۰ روز دیگه می رسه، اگه تعطیل نکنید یعنی آمار که دارید اعلام میکنید ۱۰۰ درصد دروغ هستش مثلا ۱۵۰ فوتی داریم میگید ۳۳۰ تا ، باید تعطیل کتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
چرا فقط تهران ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اون خبرنگار خانم که اوایلش می اومد میگفت ماسک نمیخواد بزنید مثل سرماخوردگیه
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۳:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
من بیگناه چرا بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شماها متوجه نیستید اگر کرونا در ایران مهار بشه دوباره پنجاه درصد توجه ها می‌ره طرف آقای رییس جمهور و مسیله استیضاح.پس فعلا به نفع نیست این کرونا مهار بشه چون دوباره مردم هشیار کارهای این دولت میشن میله پایین آمدن ارزش پول .گرونی .تورم.فساد اقتصادی والی آخر
این طوری حداقل یه جوری مردم سرگرمند تا دولت به خوبی و خوشی تموم شده با حداقل مشکل
Iran (Islamic Republic of)
سلوکی
۲۲:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعجب که چطور کل کشور درگیر کرونا شده غیر از استان سیستان و بلوچستان مگر میشه وقتی همه استان های اطرافش کرونا گرفتار کرونا شدن این استان سفید باقی بمونه حتی زرد هم نباشه یعنی هیچ رفت و لمدی به این استان نمیشه یا کلا ورودی و خروجی اش بسته شده ولقعا جای سوال شده برای من!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خب کسی نمیره لابد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شادی روح این زنده هایی که در آینده ی نه چندان دور بر اثر کرونا می میرند رحمه الله من قرا الفاتحه مع الصلوات
Iran (Islamic Republic of)
....
۲۲:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تمام رکورد های منفی رو زدیم . دستخوش بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
از آقای خوریان چه خبر هنوز ۸ میلیون رو می گیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
سر پریزیدنت بیخیالمون سلامت ... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
آفرین به عزیزان دل که با درایتشون در جهان اول شدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۴۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خدا همه رو قرین آرامش ابدی قرار بده،مردم به خاطر خودتون یا حداقل دیگران بیشتر رعایت کنید خدا میدونه الان چندتا بچه یتیم شدن چندتا زن بیوه شدن چه خونواده هایی عزیزاشون رو از دست دادن برای اینکه درک کنید کافیه فقط خودتون جای اونها بگذارید .در آخر شما را به کمک گرفتن از صبر و نماز دعوت میکنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دولت عملکردش ضعیف بوده ولی واقعا ما هم رعایت نمیکنیم
خودتون فکر کنید یارو میره شمال میگه جاده هارو ببندید
اول ما کاملا رعایت کنیم تا دولت هم قرنطینه کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
این دولت همیشه رکوردمیزند کشوررابردلبه تیغ ازویروس کرونا وپیرشدن ملت نداشتن تولید مثل سال اینده کشورپیرپیرخاهدشد افرین بااین دولت ومسعولان بدردنخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مردم رعایت نمیکنن بااینکه جاده هابسته بودن بازم میرفتن مسافرت هنوزهم دارن میرن خدابه خیرکنه
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۱:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
وای پناه بر خدا چقدر کشته!! حالا که جمعیت کشورمون کم شده و کم تر هم میشه قرار نیست قیمت ها کاهش پیدا کنن ؟؟؟؟؟ انگار فقط جون آدمهاست که بی ارزشه ..هر چیز دیگری. هم بود الان روی قیمتها تاثیرش رو میذاشت!