با جون مردم بازی نکنید تهران رو باید ۲ هفته تعطیل کنید در غیر اینصورت فوتی ها به روزی ۱۰۰۰ هم تا ۲۰ روز دیگه می رسه، اگه تعطیل نکنید یعنی آمار که دارید اعلام میکنید ۱۰۰ درصد دروغ هستش مثلا ۱۵۰ فوتی داریم میگید ۳۳۰ تا ، باید تعطیل کتید
شماها متوجه نیستید اگر کرونا در ایران مهار بشه دوباره پنجاه درصد توجه ها میره طرف آقای رییس جمهور و مسیله استیضاح.پس فعلا به نفع نیست این کرونا مهار بشه چون دوباره مردم هشیار کارهای این دولت میشن میله پایین آمدن ارزش پول .گرونی .تورم.فساد اقتصادی والی آخر
این طوری حداقل یه جوری مردم سرگرمند تا دولت به خوبی و خوشی تموم شده با حداقل مشکل
تعجب که چطور کل کشور درگیر کرونا شده غیر از استان سیستان و بلوچستان مگر میشه وقتی همه استان های اطرافش کرونا گرفتار کرونا شدن این استان سفید باقی بمونه حتی زرد هم نباشه یعنی هیچ رفت و لمدی به این استان نمیشه یا کلا ورودی و خروجی اش بسته شده ولقعا جای سوال شده برای من!
خدا همه رو قرین آرامش ابدی قرار بده،مردم به خاطر خودتون یا حداقل دیگران بیشتر رعایت کنید خدا میدونه الان چندتا بچه یتیم شدن چندتا زن بیوه شدن چه خونواده هایی عزیزاشون رو از دست دادن برای اینکه درک کنید کافیه فقط خودتون جای اونها بگذارید .در آخر شما را به کمک گرفتن از صبر و نماز دعوت میکنم.
دولت عملکردش ضعیف بوده ولی واقعا ما هم رعایت نمیکنیم
خودتون فکر کنید یارو میره شمال میگه جاده هارو ببندید
اول ما کاملا رعایت کنیم تا دولت هم قرنطینه کنه
وای پناه بر خدا چقدر کشته!! حالا که جمعیت کشورمون کم شده و کم تر هم میشه قرار نیست قیمت ها کاهش پیدا کنن ؟؟؟؟؟ انگار فقط جون آدمهاست که بی ارزشه ..هر چیز دیگری. هم بود الان روی قیمتها تاثیرش رو میذاشت!
این طوری حداقل یه جوری مردم سرگرمند تا دولت به خوبی و خوشی تموم شده با حداقل مشکل
خودتون فکر کنید یارو میره شمال میگه جاده هارو ببندید
اول ما کاملا رعایت کنیم تا دولت هم قرنطینه کنه