نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خدایا پس کی نوبت من میشه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا
افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا.
یاصاحب الزمان ما را دریاب. آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟
المستغاث بک یابن الحسن
یااباصالح المهدی ادرکنا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
کسانی که کرونا را مسخره میکنند به زودی بر اثر این بیماری می میرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بمیرید بمیرید و زین نفس ببرید که این نفس چو بند است و شما همچو اسیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بمیرید بمیرید و زین مرگ مترسید کزین خاک برآیید سماوات بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اگه این زندگی باشه من از مردن هراسم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به خدا قسم مرگ آرزومه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خدایا مرگمو برسون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دلخوش به این مقدار نباشید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
علی برکت الله !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرگم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به خدا قسم مرگ بهتر از این هر روز مردنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به خدا قسم مرگ بهتر از این زندگیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ای خدا پس کی منو میبری ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
این افزایش کرونا یک دلیل آن است مردم رعایت نمیکنند و دلیل بعدش این است آمار مبتلایان زیاد شده که دیگر محله ها و خیابانها ضدعفونی نمی شوند لطفا مسئولین ضد عفونی معابر عمومی را جدی بگیرند و لطفا این ضایعاتی ها را از شهرها بیرون کنید