تنها چاره کار تعطیلی 20 روزه کامل شهرهای بزرگ و قرنطینه شدن مردم در خانه ها و با برخورد شدید با افرادی که رعایت نکنند ..... ایجاد شرایط خرید اینترنتی و پرداخت حداقل یک ماه حقوق به تمام سرپرستان خانوار توسط دولت .... اگر اینکار را هر چه سریعتر انجام ندهند امسال با فاجعه انسانی روبه رو خواهیم شد ...
آیا فکر نمی کنید با حضوری بودن مدارس خانواده هایی که کرونا دارند و ممکنه حتی به دکتر مراجعه نکردند و جزو آمار شما نباشند که بخواین نذارین بیان مدرسه احتمال داره بیان مدرسه اونوقت شما چطور متوجه می شید؟
لطفا اونایی که کرونا گرفتند بر بقیه رحم کنند و رعایت کنند ، شاید بلائی که شما ازش جان به در بردی یکی دیگه رو بکشه.بترسید از غضب خدا که شاید از بی توجهی انسانها نسبت به حقوق همنوعان بلایی بدتر از کرونا به شمایی که از کرونا جان به در بردی و با سلامت بقیه کاری نداری ،نازل بفرماید.چوب خدا صدا نداره.
آیا فکر نمی کنید با حضوری بودن مدارس خانواده هایی که کرونا دارند و ممکنه حتی به دکتر مراجعه نکردند و جزو آمار شما نباشند که بخواین نذارین بیان مدرسه احتمال داره بیان مدرسه اونوقت شما چطور متوجه می شید؟
لطفا اونایی که کرونا گرفتند بر بقیه رحم کنند و رعایت کنند
خدا قوت چرا کل کشور و تعطیل نمیکنید پس حتما باید از خونواده خود مسئولین بمیرن از کرونا تا بفکر باشن خبر خوش واکسن کرونا رو که چند وقت پیش اعلام کردید پس کو
شمارو بخدا بفکر مردم باشید نشستید فقط امار میدید که اونم خیلی کمتر از امار واقعیه
این رکورد ها چیزی جز تحقیر ایران نیست . چین با اون جمعیت میلیاردیش آمار مرگ و میرش خیلی خیلی کمتر از ماست . مسولین هم نمیخوان زیر بار قرنطینه کوتاه مدت برن . مردم هم که اغلبشون رعایت نمیکنن ...
چین امارش از امریکا هم بیشتره اینام مثه کره شمالی و کشورهای شرق اسیا امار های واقعی رو نمیدن نمونه اش همون که یه باره چین 1400 فوتی اعلام کرد
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به ۱۰۰۰ نفر میرسه . هنوز سرما نیومد. شخصی که سرما خورد باشه از ترسش میره زود دکتر ببینه چیه غلغله میشه مراکز ها. ۴ تاکرونایی ام امده باشه همه میگیرن میان خونه تو خونه هم همه میگیرین .حالشون بد شه میرم بیمارستان . چون وحشتناک شلوغه تخت و اکسیژن کم میاد همون جا دور از جون همه فوت میکنن. اگه اشتباه میگم بگین اشتباه... بعدشم یه پرستار یا یه دکتر میتونه چند نفر رو سرویس بده ۲۰۰ نفرو در روز . . فقط و فقط فقط باید یه ماه شهر کلا تعطیل بشه ماشینم حتی بیرون نیاد . هر ۱ فرد حداقل ۳نفر مستقیم باهاش در ارتباطن یعنی ۳نفر داغدار میشن تا به بالا .....
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چین به محض اینکه ویروس رو مشاهده کرد اون مناطق رو قرنطینه کامل کرد و به همین خاطر کل چین در گیر ویروس نشدند بلکه چند منطقه محدود بود که با قرنطینه کامل و قدرت اقتصادی بالایی که داره تونست بیماری رو مهار کنه. ولی اینجا اقایون از ابتدا همه چیزو رها کردن و زیر بار قرنطینه و... نرفتن حالا که کل کشور در گیر شده هم قرنطینه کامل خیلی خیلی سخته و هم کشور اصلا توان اقتصادی این کار رو نداره .مردم هم عین دولت، دولت هم عین مردم چه انتظاری دارین؟؟!!
حالا ما که موندیم چه گلی به سرمون زدن؟
حالا ما که موندیم چه گلی به سرمون زدن؟
حالا ما که موندیم چه گلی به سرمون زدن؟
لطفا اونایی که کرونا گرفتند بر بقیه رحم کنند و رعایت کنند ، شاید بلائی که شما ازش جان به در بردی یکی دیگه رو بکشه.بترسید از غضب خدا که شاید از بی توجهی انسانها نسبت به حقوق همنوعان بلایی بدتر از کرونا به شمایی که از کرونا جان به در بردی و با سلامت بقیه کاری نداری ،نازل بفرماید.چوب خدا صدا نداره.
لطفا اونایی که کرونا گرفتند بر بقیه رحم کنند و رعایت کنند
شمارو بخدا بفکر مردم باشید نشستید فقط امار میدید که اونم خیلی کمتر از امار واقعیه