دلیل اصلی اون جمعیت زیاد و متراکم شهرهای بزرگه که تابود الودگی و ترافیک مردم رو می کشت . الان هم کرونا که سرعت واکیری و مرگ و میر اون در شهرهای پرجمعیت تصاعدی بالا میره
بچه ها همراه پدر و مادرها تو بازار بدون ماسک اونم از مدرسه
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مشکل درابتدابدیهی است خود بیماری که جهان وگرفتارکرده بعدمتاسفانه مدیریت وتصمیمات ضعیفه که درخیلی ازمسائل دیگرهم بچشم میخوره ودرآخرهم بدبختانه فرهنگ ما ایرانیهاست که درچنین موضوعاتی خیلی مواقع خودرای هستیم وکارخودمون روانجام میدیم! مثلاً درامور طبابت همه پزشکیم! ........درمسئله اول همه جهان دردمشترک دارند /درمسئله دوم هم چیزعجیبی نیست !
یاخداااااا پ مسولین ک صاحب مملکت هستین دارین چیکارمیکنین ؟؟؟؟بابا مردم ازگشنگی همینطوردارن میمیرن بعد کرونا هم روزبه روز بیشترداره گریبان گیرمردم میشه چرا دولت تدبیروامید یه تدبیری نمی اندیشه یامیخواین بگین همه چی تحت کنترل مامردم مقاومت میکنن !!!نمکدان درنمکدان شوری ندارد کرونا باکسی شوخی ندارد توراخدا ببینین چین چیکارکرده ک کروناروردکرده شماهاهم یه کاری کنین
دیگه پرستارهای بیمارستان ها هم اونطور که باید از کرونایی ها مراقبت کنن، نمی کنند، دیگه مثل روزای اول که تازه کرونا اومده بود و پرستارها با جون و دل کار میکردن تا بیماران کرونا رو شکست بدن، دیگه به اون شکل عمل نمی کنن و بیمار به حال خودش رها می کنند، کافیه سری به بیمارستان پانزده خرداد ورامین بزنید و حال بیماران کرونایی را ببنید، هیچ پرستاری و دکتری رسیدگی نمی کند، پرستاران در ایستگاه پرستاری دورهمی میگیرند و میگن و میخندن، اصلا به وضعیت بیماران رسیدگی نمی کنند.برای همین این روزها، آمارها زیاد شده است، اگر مثل روزهای اول پرستارها که لقب مدافعان سلامت و فرشته های نجات بهشون داده شد، رسیدگی کنن، آمار فوتی ها کاهش می یابد
دیگه جونی برای پرستارا مونده که رسیدگی کنند.چرا در مورد مردمی که رعایت نمیکنند حرف نمیزنی..کادر درمانی چه گناهی کرده که باید چوب نفهمی خیلی از ادمارو که رعایت نمی کنند بخوره..
فرزانه
۱۹:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دوست خوبم،من پرستارم. دوبار کرونا گرفتم و هر بار با عشق برگشتم سرکار. از آخر بهمن،یک شب منزل مادرم نرفتم.ارزوی بغل کردنش رو دارم.لطفا همه رو جمع نبند. من و خیلی همکارام، هنوزم درگیر عوارض کرونا هستیم.اما با عشق برگشتیم سرکار.،در ضمن در ایستگاه پرستاری از پزشک تا خدمات،میشینن.چرا همش پرستارا...
نه داداش پرستارها و ما کادر درمان خیلی بیشتر از این حرفها داریم کار میکنیم ولی متاسفانه مردم که رعایت نمکنند هیچ دولت هم یه ذره هوای مارو نداره و یه ذره هم تامین مالی نمیکنه با این همه فشار کاری
شانس ندارم