نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بابا چرا قانونی نیست چرا دل به حال مردم نمی سوزنید این آدمها یی که جون مردم براشون نیست چرا سختگیری نیست به کی باید شکایت برد
Iran (Islamic Republic of)
کیوان
۱۷:۴۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بسیار عالی هر چی سر این مردم مغرور بیاد کمه به خاطر اینکه دلهاشون مرده و فقط اسم انسانیت رو یدک می کشند
Iran (Islamic Republic of)
تیز
۱۹:۰۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مگه شما جزء مردم نیستی که میگی دلهاشون ....... تو خودت مغرور نیستی ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
کشورراقرطینه کنیدمردم دارندکشتارمیشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعطیلی همراه با عدم خروج از درب منزل، چنانچه کسی بدون دليلي خارج شد بازداشت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بمیریم راحت تریم اونجا نه پول برنج نان غذا مسکن پوشاک هزینه ازدواج مسکن نداره راحتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
انقد ناامید نباش با این حرفا فقط روحیه خودت و خونوادتو خراب میکنی ان شا الله بزودی در کارت گشایش اتفاق بیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تعطیلی بدرد نمی خوره باید به مردم آموزش داد و بعدش هم همه پول ندارن خواهشا احساسی نظر ندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دلیل اصلی اون جمعیت زیاد و متراکم شهرهای بزرگه که تابود الودگی و ترافیک مردم رو می کشت . الان هم کرونا که سرعت واکیری و مرگ و میر اون در شهرهای پرجمعیت تصاعدی بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تا مدرسه بازه همین وضع از ما امتحان حضوری میگیرن .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بچه ها همراه پدر و مادرها تو بازار بدون ماسک اونم از مدرسه
Mauritius
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مشکل درابتدابدیهی است خود بیماری که جهان وگرفتارکرده بعدمتاسفانه مدیریت وتصمیمات ضعیفه که درخیلی ازمسائل دیگرهم بچشم میخوره ودرآخرهم بدبختانه فرهنگ ما ایرانیهاست که درچنین موضوعاتی خیلی مواقع خودرای هستیم وکارخودمون روانجام میدیم! مثلاً درامور طبابت همه پزشکیم! ........درمسئله اول همه جهان دردمشترک دارند /درمسئله دوم هم چیزعجیبی نیست !
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۱۶:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یاخداااااا پ مسولین ک صاحب مملکت هستین دارین چیکارمیکنین ؟؟؟؟بابا مردم ازگشنگی همینطوردارن میمیرن بعد کرونا هم روزبه روز بیشترداره گریبان گیرمردم میشه چرا دولت تدبیروامید یه تدبیری نمی اندیشه یامیخواین بگین همه چی تحت کنترل مامردم مقاومت میکنن !!!نمکدان درنمکدان شوری ندارد کرونا باکسی شوخی ندارد توراخدا ببینین چین چیکارکرده ک کروناروردکرده شماهاهم یه کاری کنین
Iran (Islamic Republic of)
لیلا از سیدنی
۱۶:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یک ماهه میخوام برگردم ایران اما هرروز وضع بدتر میشه
شانس ندارم
Germany
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اگه قصد برگشت داشتی ساعت پرواز بده یک موشک سپاه بزنه به تو دیگه نیای نظری بدی چند ماه داری میای این حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
همه جارو تعطیل کنید دیگه بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چراکشورراقرنطینه نمی کنیدمردم دارندکشتارمی شوند.!!!!!??????
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یاااخدااا ، آقا کل کشورو تعطیل کنین
Iran (Islamic Republic of)
یک کرونایی
۱۶:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دیگه پرستارهای بیمارستان ها هم اونطور که باید از کرونایی ها مراقبت کنن، نمی کنند، دیگه مثل روزای اول که تازه کرونا اومده بود و پرستارها با جون و دل کار میکردن تا بیماران کرونا رو شکست بدن، دیگه به اون شکل عمل نمی کنن و بیمار به حال خودش رها می کنند، کافیه سری به بیمارستان پانزده خرداد ورامین بزنید و حال بیماران کرونایی را ببنید، هیچ پرستاری و دکتری رسیدگی نمی کند، پرستاران در ایستگاه پرستاری دورهمی میگیرند و میگن و میخندن، اصلا به وضعیت بیماران رسیدگی نمی کنند.برای همین این روزها، آمارها زیاد شده است، اگر مثل روزهای اول پرستارها که لقب مدافعان سلامت و فرشته های نجات بهشون داده شد، رسیدگی کنن، آمار فوتی ها کاهش می یابد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دیگه جونی برای پرستارا مونده که رسیدگی کنند.چرا در مورد مردمی که رعایت نمیکنند حرف نمیزنی..کادر درمانی چه گناهی کرده که باید چوب نفهمی خیلی از ادمارو که رعایت نمی کنند بخوره..
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۹:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دوست خوبم،من پرستارم. دوبار کرونا گرفتم و هر بار با عشق برگشتم سرکار. از آخر بهمن،یک شب منزل مادرم نرفتم.ارزوی بغل کردنش رو دارم.لطفا همه رو جمع نبند. من و خیلی همکارام، هنوزم درگیر عوارض کرونا هستیم.اما با عشق برگشتیم سرکار.،در ضمن در ایستگاه پرستاری از پزشک تا خدمات،میشینن.چرا همش پرستارا...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خب واقعا توان پرستار ها هم حدی داره خیلی فشار روشون هست
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۹:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
نه داداش پرستارها و ما کادر درمان خیلی بیشتر از این حرفها داریم کار میکنیم ولی متاسفانه مردم که رعایت نمکنند هیچ دولت هم یه ذره هوای مارو نداره و یه ذره هم تامین مالی نمیکنه با این همه فشار کاری