قابل توجه اقای رییس جمهور چرخ اقتصاد بچرخه سانتریفیوژهم بچرخه امروز چرخ مسافرتهای شما ل وپاساژها و ,,,, بچرخه چرخ کرونا هم بچرخه چرا اقایان حاصر نیستند از چین در خصوص کرونا الگو بگیرند فقط دنبال اروپا هستند مشکل این جماعت کجاست نا کی بدون منطق چین مهار کرد
یاااااااااااااااا خداااا ....... یعنی واقعاا نمیخواین کاری کنید دیگه از این بدتر ۲۴ ساعت۳۳۷ نفر فوتی وحشتناکتر و فاجعه بارتر از این دیگه هست ،۴ هزارتا مبتلا یا ابوالفضل ،مسئولین دارن چکار میکنن بابا ستاد کرونا ورئیس بهداشت ،رئیس جمهور بابا مردم بخدا آدم از عذاب وجدان میمیره نمتونم ببینم توی یه روز این همه داریم فوتی میدیم آخه چرا؟ شما رو بخدا یه کاری بکنید بابا نمی دونم تعطیلی کامل قرنطینه از درب منازل با جریمه سرسخت ،هر کاری هر کاری که فقط بشه حداقل یه ذره آمار بیاد پایین ،بابا خوزستان وحشتناک اصلاااااا انگار نه انگار دیگه اینجا کرونایی هست ،مسئولین هم بیخال کسی نیست که ووواقعا بگه آقا اوضاع اینطوری باید سخت گیری کرد حداقل یه ذره آرامش به دکترا و پرستارا برای چند روز فقط چند روز بدبختا چی دارن میکشن ووواقعا خسته نباشن .
حالا شما هی تعطیلی بزار ، مردم همیشه در صحنه هم راه بیوفتن بیان شمال!
آقا/خانمی که میگی قرنطینه کنید، مشکل از مردم ماست ، فکر می کنی اگه اعلام کنن از فردا قرنطینه چی میشه؟ من چشم بسته به شما میگم ، امروز غروب و امشب جمعیت غیر عاقل راه خودشون رو به سمت شمال کج میکنن. دلیلشون هم بی منطق ترین چیزیه که میشه شنید "اونجا آب و هواش خوبه". ولی یادشون میره اینجا امکانات تهران رو نداره ، اینجا بیمارستان های تهران رو هم نداره.
قرنطینه فقط مختص تهران وبس ما شهرستانی ها هیچ .....
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مردم از کجا هزینشو میدن نفست عز جای گرم درمیاد
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
،،،عز نه از ،،، حالا وسط کرونا بیا دیکته صحیح کن،،،،،،
سارا
۱۵:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به نظر من همش تقصیر خود مردم است لطفا انقدر نگین دولت و مسئولین به خاطر اینکه هر کی خودش باید عاقل باشه ماسک بزنه و دستکش دستش کنه و فاصله اجتماعی رعایت کنه و اگه واقعا کار ضروری نداره از خونه بیرون نرههههه ، تو این اوضاع فقط کسانی که سر کار میرن باید از خونه بیرون برن بقیه اعضای خانواده وقتی کاری ندارن بمونن خونه ،مقصر اصلی خود مردم است قبول کنید
به نظر من همش تقصیر خود مردم است لطفا انقدر نگین دولت و مسئولین به خاطر اینکه هر کی خودش باید عاقل باشه ماسک بزنه و دستکش دستش کنه و فاصله اجتماعی رعایت کنه و اگه واقعا کار ضروری نداره از خونه بیرون نرههههه ، تو این اوضاع فقط کسانی که سر کار میرن باید از خونه بیرون برن بقیه اعضای خانواده وقتی کاری ندارن بمونن خونه ،مقصر اصلی خود مردم است قبول کنید
حتمااااا دولت امید و تدبیر شما راست میگی حتمااااا هم خوشی زده زیر دلت واز هیچی خبر نداری که چه اوضاعی هست و نردم دارن با گرونی و کرونا وبدبختی دست وپنجه میزنن .
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ماسک دونه ای 1500 که باید هر 3 ساعت عوض کنیم که در روز برای سرکار 3 تا باید عوض کنیم که در ماه میشه 90 تا که مبلع میشه 135 که برای چند نفری که کار میکنن میشه 500
در ضمن توی اتوبوس و مترو میشه فاصله رو رعایت کرد؟
احمد
۱۵:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
نفست از جا گرم بلند می شه مردم نون ندارن تو خانه بمانند از گرسنگی می میرن
جهان
۱۵:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
لطفا بفكر جان خود و هموطنانمان باشيم ، امارهاي چين و گرجستان و همه جا رو ببيند واقعا مثل ما كشته دادند تا كي بايد هر روز شاهد اين امار باشيم
مسئولین باید خیلی جدی برخورد کنن با کسانیکه رعایت نمیکنن بعضی ها هستن که با تموم شدن ماه صفر میخوان عروسی ها رو برگزار کنن آخه به چه قیمتی با جون خودتون ودیگران بازی میکنین یکم احساس مسئولیت کنین توروخدا تا ریشه کن بشه این کرونای لعنتی
آقا/خانمی که میگی قرنطینه کنید، مشکل از مردم ماست ، فکر می کنی اگه اعلام کنن از فردا قرنطینه چی میشه؟ من چشم بسته به شما میگم ، امروز غروب و امشب جمعیت غیر عاقل راه خودشون رو به سمت شمال کج میکنن. دلیلشون هم بی منطق ترین چیزیه که میشه شنید "اونجا آب و هواش خوبه". ولی یادشون میره اینجا امکانات تهران رو نداره ، اینجا بیمارستان های تهران رو هم نداره.
در ضمن توی اتوبوس و مترو میشه فاصله رو رعایت کرد؟
موارد ابتلا و مرگ و بیکاری و مشکلات لندن و نیویورک رو هم ما نمی دونیم