نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
قابل توجه اقای رییس جمهور چرخ اقتصاد بچرخه سانتریفیوژهم بچرخه امروز چرخ مسافرتهای شما ل وپاساژها و ,,,, بچرخه چرخ کرونا هم بچرخه چرا اقایان حاصر نیستند از چین در خصوص کرونا الگو بگیرند فقط دنبال اروپا هستند مشکل این جماعت کجاست نا کی بدون منطق چین مهار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
یاااااااااااااااا خداااا ....... یعنی واقعاا نمیخواین کاری کنید دیگه از این بدتر ۲۴ ساعت۳۳۷ نفر فوتی وحشتناکتر و فاجعه بارتر از این دیگه هست ،۴ هزارتا مبتلا یا ابوالفضل ،مسئولین دارن چکار میکنن بابا ستاد کرونا ورئیس بهداشت ،رئیس جمهور بابا مردم بخدا آدم از عذاب وجدان میمیره نمتونم ببینم توی یه روز این همه داریم فوتی میدیم آخه چرا؟ شما رو بخدا یه کاری بکنید بابا نمی دونم تعطیلی کامل قرنطینه از درب منازل با جریمه سرسخت ،هر کاری هر کاری که فقط بشه حداقل یه ذره آمار بیاد پایین ،بابا خوزستان وحشتناک اصلاااااا انگار نه انگار دیگه اینجا کرونایی هست ،مسئولین هم بیخال کسی نیست که ووواقعا بگه آقا اوضاع اینطوری باید سخت گیری کرد حداقل یه ذره آرامش به دکترا و پرستارا برای چند روز فقط چند روز بدبختا چی دارن میکشن ووواقعا خسته نباشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بی خیال تراز همه خودماهستیم..به جاده هایک سر بزنید وترافیک شمال وجنوب رو ببنین..حرکت ویروس در مترمترجاده هاداره منتقل میشه..ازشهربه شهر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ما همیشه باید خبر اول رسانه های داخلی و خارجی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
البته تو بدبختی ها
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
شما که کاری نمی کنید. آمار میدید تا ذجر کشمون کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دوهفته ام به خاطر كرونا تعطيل بشه تا شايد شرايط بهتر شد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۲۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حالا شما هی تعطیلی بزار ، مردم همیشه در صحنه هم راه بیوفتن بیان شمال!
آقا/خانمی که میگی قرنطینه کنید، مشکل از مردم ماست ، فکر می کنی اگه اعلام کنن از فردا قرنطینه چی میشه؟ من چشم بسته به شما میگم ، امروز غروب و امشب جمعیت غیر عاقل راه خودشون رو به سمت شمال کج میکنن. دلیلشون هم بی منطق ترین چیزیه که میشه شنید "اونجا آب و هواش خوبه". ولی یادشون میره اینجا امکانات تهران رو نداره ، اینجا بیمارستان های تهران رو هم نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
قرنطینه کامل یعنی ایتکه جاده ها هم بسته بشن کسی حق ورود و خروج نداشته باشه تنها راه قرنطینه کامل کشور به مدت یکماهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
پلیس باید جلوشونو بگیره عین ماه فرودین و اردیبهشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
وقتي ميگن تعطيل بشه يعني قرنطينه كامل ، بسته شدن راه‌ها ، يعني كسي از منزل نبايد خارج شه . وقتي همه مثل خودت فكر كنن مسير شمال شلوغ ميشه.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۶:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
بخاطر سفر و بیشتر برزگرای مراسمات مذهبی همچون باز بودن مساجد ,حسینیه ها ,اربعین و مراسمات مذهبیدآخر صفر بوده این آمار وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۲۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
با این وضعیت که داریم پیش میریم عنقریب تعداد کشته ها چهار رقمی خواهد شد و مسولین هم نگران نیستند چون هم جیبشان پر پوله و هم دارو و دکتر مخصوص دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ما از این دولت انتظار کمک نداریم فقط یه خواهش حداقل دوهفته قرنطینه کامل کنند مردم خودشون هزینه اش را میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
قرنطینه فقط مختص تهران وبس ما شهرستانی ها هیچ .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مردم از کجا هزینشو میدن نفست عز جای گرم درمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
،،،عز نه از ،،، حالا وسط کرونا بیا دیکته صحیح کن،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به نظر من همش تقصیر خود مردم است لطفا انقدر نگین دولت و مسئولین به خاطر اینکه هر کی خودش باید عاقل باشه ماسک بزنه و دستکش دستش کنه و فاصله اجتماعی ‌‌رعایت کنه و اگه واقعا کار ضروری نداره از خونه بیرون نرههههه ، تو این اوضاع فقط کسانی که سر کار می‌رن باید از خونه بیرون برن بقیه اعضای خانواده وقتی کاری ندارن بمونن خونه ،مقصر اصلی خود مردم است قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۷:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چه خنگی هستی تو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به نظر من همش تقصیر خود مردم است لطفا انقدر نگین دولت و مسئولین به خاطر اینکه هر کی خودش باید عاقل باشه ماسک بزنه و دستکش دستش کنه و فاصله اجتماعی ‌‌رعایت کنه و اگه واقعا کار ضروری نداره از خونه بیرون نرههههه ، تو این اوضاع فقط کسانی که سر کار می‌رن باید از خونه بیرون برن بقیه اعضای خانواده وقتی کاری ندارن بمونن خونه ،مقصر اصلی خود مردم است قبول کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
حتمااااا دولت امید و تدبیر شما راست میگی حتمااااا هم خوشی زده زیر دلت واز هیچی خبر نداری که چه اوضاعی هست و نردم دارن با گرونی و کرونا وبدبختی دست وپنجه میزنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ماسک دونه ای 1500 که باید هر 3 ساعت عوض کنیم که در روز برای سرکار 3 تا باید عوض کنیم که در ماه میشه 90 تا که مبلع میشه 135 که برای چند نفری که کار میکنن میشه 500
در ضمن توی اتوبوس و مترو میشه فاصله رو رعایت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
نفست از جا گرم بلند می شه مردم نون ندارن تو خانه بمانند از گرسنگی می میرن
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۱۵:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
لطفا بفكر جان خود و هموطنانمان باشيم ، امارهاي چين و گرجستان و همه جا رو ببيند واقعا مثل ما كشته دادند تا كي بايد هر روز شاهد اين امار باشيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تنها راه قرنطینه کامل شهرهاست دولتم باید به مردم پول بده و سه هفته تمام شهرها قرتطینه بشن واقعا اوضاع خوب نیست انفولانزام از یک ماه دیگه شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ننویسید چهارمین.اولین بل توجه به جمعیت
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحمدامین
۱۵:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مسئولین باید خیلی جدی برخورد کنن با کسانیکه رعایت نمیکنن بعضی ها هستن که با تموم شدن ماه صفر میخوان عروسی ها رو برگزار کنن آخه به چه قیمتی با جون خودتون ودیگران بازی میکنین یکم احساس مسئولیت کنین توروخدا تا ریشه کن بشه این کرونای لعنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
جاده هارو هم نمیگی که حاضر نیستن ببندن .
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۵:۰۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
میخواستم برگردم تهران ولی با این آمار پامو داخل ایران نمیذارم . واقعا که ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
عقدای!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خلایق هر چه لایق.
موارد ابتلا و مرگ و بیکاری و مشکلات لندن و نیویورک رو هم ما نمی دونیم