نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سینا از نیویورک
۱۶:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مینا ازلندن:وضع نیویورک اصلا خوب نیست ، لندن بمونی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
جون مردم اصلا برای مسولين مهم نیست
این و ديگه همه فهمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چرا این سخنگوی نمیگه چرا اینقدر امار فوتی زیاده بالاتر از همه کشورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
معلومه ، سفرهای آخر شهریور!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
جیبمونو که خالی کردید جونمونم میخواید بگیرید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
امروز نه چرخ اقتصاد میچرخه، نه چرخ سانتریفیوژ نه چرخ زندگی مردم
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۱۹:۰۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
به قول آقای ظریف: مردم خودشون انتخاب کردند اینطوری زندگی بکنند
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۲۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مرغ شده کیلویی 30/000 ،،علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
اووون چنان رونق اقتصادی ایجاد بکنم که.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چیکار دارید می کنید با خودتون؟ با کی دارید لج می کنید؟ چرا رعایت نمی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
باید تمامی اصناف غیرضروری مانند پاساژها و مراکز خرید ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، رستوران ها و غذاخوری ها ، هتل ها و کاروانسرا ها ، باشگاه های ورزشی و بدنسازی ، آموزشگاه های موسیقی و زبان و سایر رشته ها ، باغ ها و سالن های عروسی ، مغازه های پوشاک و لوازم خانگی ، طلافروشی ها و جواهرفروشی ها ، مجالس عروسی و ختم به طور کامل و بلااستثنا به مدت 2 هفته در سرتاسر کشور تعطیل شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مگه رئیس جمهور نگفت برا ماسک نزدن جریمه میکنن!پس چی شد؟
ما که ندیدیم سختگیری بکنن!اصلا کرونا رو جدی نمیگیرن مسئولان و مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
اون زمانکه کنکور هارو بگزار کردید و محرم رو برگزار کردید باید فکر این روزها هم میبودید . مدارس و دانشگاه ها رو هم حضوری کردید تا مردمو زجرکش کنید و جمعیت رو کاهش بدید مسخره ها
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۵:۴۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
رکورد اول رو تودنیا میزنیم
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۵:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
ماهیانه 20 میلیون تومن میاد حسابم . واسه همین 8 ماهه که خونه خوابیدم و پامو از خونه بیرون نمیذارم تا کرونا نگیرم . خدایا شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
الهی کرونا از لای پنجره واردخونت بشه ویقتو بگیره ،،،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
خدا مالتو بیشتر کنه عزیز..ولی مطرح کردنش اینجا کار اشتباهیه عده ای هستند نون شب ندارند و ابرومند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
چرا کسی کاری نمیکنه؟؟؟
چرا کسی به فکر مردم نیست
خدایا
خدایا
خدا خیلی ناراحتم برا هموطنام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
من که تو خبر مهندس هاشمی کامنت گذاشتم که تعطیل نکنید ما کارمندیم اما بقیه چی
الان احساس خطر میکنم
تعطیل کنید بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
تصمیم خودت رو بگیر
تعطیل کنیم یا نکنیم؟؟
هر چی شما بگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
مردم بی گناه هر روز در حال مردن هستند و رییس جمهور ما می آید داخل تلویزیون میگوید که مردم ایران شکست نخورده اند :/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
هم قرنطینه کنید هم جاده ها روببندید ..البته ازشنبه....