باید تمامی اصناف غیرضروری مانند پاساژها و مراکز خرید ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، رستوران ها و غذاخوری ها ، هتل ها و کاروانسرا ها ، باشگاه های ورزشی و بدنسازی ، آموزشگاه های موسیقی و زبان و سایر رشته ها ، باغ ها و سالن های عروسی ، مغازه های پوشاک و لوازم خانگی ، طلافروشی ها و جواهرفروشی ها ، مجالس عروسی و ختم به طور کامل و بلااستثنا به مدت 2 هفته در سرتاسر کشور تعطیل شوند .
اون زمانکه کنکور هارو بگزار کردید و محرم رو برگزار کردید باید فکر این روزها هم میبودید . مدارس و دانشگاه ها رو هم حضوری کردید تا مردمو زجرکش کنید و جمعیت رو کاهش بدید مسخره ها
این و ديگه همه فهمیدن
علی برکت الله
ما که ندیدیم سختگیری بکنن!اصلا کرونا رو جدی نمیگیرن مسئولان و مردم
چرا کسی به فکر مردم نیست
خدایا
خدایا
خدا خیلی ناراحتم برا هموطنام
الان احساس خطر میکنم
تعطیل کنید بابا
تعطیل کنیم یا نکنیم؟؟
هر چی شما بگی