مردم رعایت میکنند ولی دولت همکاری نمیکنه به استثنای آقای دکتر نمکی. چرا دیگه اتوبوسها ضدعفونی نمیشن؟ چرا معابر ضدعفونی نمیشن؟ چرا میگن جاده هارو بستیم ولی در واقع نبستن و فقط با دوربین جریمه میکنن؟
الان کسی میخواد شغل پر درامد بزنه باید بره تو کارچاپ بنر ترحیم. خدا کمکمون کنه
فقط باید یه ماه تعطیل بشه. هوا هر چی سرد تر شه واقعا ترستاک تر میشه این اعداد
میدونید چرا انقدر زیاد شده چون اونایی که کرونا میگیرن قرنطینه را به طور کامل رعایت نمیکنن و بعد از یک هفته که بهتر میشن میان بیرون و میرن سر کار و در جامعه من خودم چندین مورد سراغ دارم کلی هم باهاشون حرف زدم که حق الناس نرین بیرون تا کاملا خوب نشدین وای فایده نداره فکر میکنن ماسک زدن دیگه کسیو مریض نمیکنن و در ضمن بیماریشونم از دیگران مخفی میکنن
چندین نفر از نزدیکان ما پیر و جوان در اثر بیماری کرونا از بین رفتند ..چطور میگی اگههه واقعیت داشت؟؟؟؟؟؟امثال شما هستند که بیماری رو جدی نمیگیرند و باعث زیاد تر شدنش هستند
ناشناس
۱۳:۳۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
برای من سؤال هست عراق که پیاده روی اربعین را با آن شکوه برگزار کرده و پروتکلهای بهداشتی هم در آن چندان رعایت نشده و سیستم بهداشتی ضعیفتری هم نسبت به ما داره چرا آمار مبتلایان و فوتیهای آنان کمتر از ماست؟
آیا نژاد قویتری دارند یا داروهای دیگری دارند استفاده میکنند که ما خبر نداریم یا نه اصلا به خاطر نبود سیستم آمارگیری دقیق آمار درستی ندارند؟
بنده های خدا در محرومیت کامل دارن زندگی میکنن امکانات بهداشتیون صفر حالا خدا ی جورایی هواشون داره ما چرا ما چرا با این موضوع مشکل داریم ....خدایا شکرت به اونا سلامتی و صحت بیشتر بده هوای ما رو هم داشته باش ....
برادر من گرفت بخاطر اداره
مادرم از برادرم گرفت و الآن بستریه
دولتی که میگی مردم رعایت نمی کنن برادر من فقط اداره می رفت و مادرم بیرون نمی رفت
اینو بدون مردم می خوان رعایت کنن تویی که نمی گذاری
باید از طرف سازمان بهداشت جهانی مدای طلای مسابقات مرگ و ابتلا به کرونا رو به مسولین تقدیم کنید و جای بسی تقدیر و تشکر داره که با تدبیر و امیدشون تونستن کاری کنن رتبه ی اول جهان در مرگ و میر کرونا بشیم
دولت چکارکنه بدبخت.وقتی مردم رعایت نمیکنن نه ماسک نه دستکش استفاده مبکنن.هروزمسافرشمالن چع بایدکرد.من بدبخت که قرنطینه ایم بیرون نمیریم بایدچوب نادانی عده ای بخوریم که هروزپارک وتفریح هستن.امیدوارم که مردم به خودشون رحم کنن ورعایت اصول بهداشتی درنظربگیرن .
من موندم چرا کارمندها ی بیمارستان ها از جمله پزشک و پرستار و رزیدنت رعایت نمیکنن !!خیلی ها رو میشناسم که بیرون میرن رستوران میرن ، دور همی شرکت میکنن،جالب اینکه میگن ما بخواهیم بگیریم بیمارستان میگیریم ، خوب شاید تو به یکی دیگه منتقل کنی
مردم انقدر نا امید نباشید این مملکت یکی از طولانی ترین دوران جنگ گذرونده 8 سال جنگ کم نیست جنگ ایران یکی از طولانی ترین جنگ های دنیاس پس از جنگ سردمیتونید با یه جستجو تو اینترنت متوجه بشید حالا یه ویروس اومده که که هنوز یه سالم از اومدنش نگذشته شما از عالم و ادم سیر شدید به خدا کرونارم یه روز میگذرونیم فقط به اش میخندیم یه روز...
یه زحمتی بکش . برو یه دور تو خیابانها بزن. اعلامیه و بنر هارو تو هر کوچه و خیابان ببین... اعلامیه هارو پشت شیشه ماشین ببین . بعد بهشون بخند دو سال دیگه.
فقط باید یه ماه تعطیل بشه. هوا هر چی سرد تر شه واقعا ترستاک تر میشه این اعداد
آیا نژاد قویتری دارند یا داروهای دیگری دارند استفاده میکنند که ما خبر نداریم یا نه اصلا به خاطر نبود سیستم آمارگیری دقیق آمار درستی ندارند؟
مادرم از برادرم گرفت و الآن بستریه
دولتی که میگی مردم رعایت نمی کنن برادر من فقط اداره می رفت و مادرم بیرون نمی رفت
اینو بدون مردم می خوان رعایت کنن تویی که نمی گذاری