بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان شهرستان گرمسار با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسئولان، بیمارستان شهرستان گرمسار بهطور رسمی به بهرهبرداری رسید.
بیمارستان 164 تختخوابی معتمدی گرمسار به میمنت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دست سیدحسین قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهرهبرداری رسید.
در این مراسم استاندار سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان، نماینده مردم شهرستانهای گرمسار و آرادان در مجلس، فرماندار گرمسار، مسئولان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شماری از مدیران و کارشناسان، نیز حضور داشتند.



می خواستم ببینم بیمارستان به این بزرگی نباید تخت مخصوص کسانی که لگن شان شکسته داشته باشند .عموی من ساعت 7یا 8شب تصادف بد جور کرد بعدا اوردن بیمارستان شما .بعدا دیدن که تخت مخصوص این عمل و ندارن .بعدا فرستادنش بیمارستان کوثر توی استان سمنان .لطفا بیمارستان به این بزرگی چرا نباید یه تخت مخصوص این شکستگی داشته باشه .
ممنون