معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به کمبود نوع قلمی انسولین در بازار، گفت: کمبودهای داروی بیشتر به علت اصرار بیماران بر استفاده از نوع و برند داروهای وارداتی است.
سخنگوی وزارت بهداشت با قدردانی از فعالیتهای دانشگاه فنی و حرفهای استان فارس در برگزاری جشنواره فرصت سازی کرونایی، گفت: فارس از استانهایی است که بهترین مدیریت در مبارزه با کرونا داشته است.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هماکنون ۶۲۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان کرمانشاه بستری شده اند که ۲۹ نفر از این تعداد به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر ۶۰ تخت I.C.U در دانشگاه راهاندازی شده است که در تدارک تجهیز ۲۰ تخت دیگر هستیم.