دونالد ترامپ، رئیس دولت تروریستی آمریکا بار دیگر با نقض مجدد تفاهمنامه حمله تجاوزکارانه این رژیم به خاک ایران را تائید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دونالد ترامپ شنبه شب به وقت محلی در شبکه اجتماعی تروث سوشال خود با تایید نقض آتش بس و تجاوز به ایران گفت:«هواگردهای ایالات متحده لحظاتی پیش انبارهای موشکی و پهپادی ایران و همچنین سایت‌های راداری ساحلی را به دلیل نقض دوباره توافق آتش‌بس هدف قرار دادند!»

رئیس جمهوری آمریکا با تکرار لفاظی ها و زیاده خواهی های واشنگتن مدعی شد: «احتمال بسیاری وجود دارد که آن‌ها هرگز درس نگیرند! ممکن است زمانی برسد که دیگر نتوانیم [با آنها] معقول باشیم و مجبور شویم کاری را که با موفقیت آغاز کرده‌ایم به‌صورت نظامی کامل کنیم. اگر چنین شود، جمهوری اسلامی ایران دیگر وجود نخواهد داشت!»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار