رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته ۶۵ مورد بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری شدند و جمع موارد مثبت بستری به ۵۲۳۵نفر رسید.
نمکی گفت:روزهای اول شیوع کرونا به دنبال پیدا کردن ماسک و لباس برای کادر درمان بودیم، اما ظرف مدت ۵۰ روز صنعت پتروشیمی و وزارت نفت در تهیه لباس کادر درمان به کمک ما آمد.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون ۵۵۵ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که بالاترین تعداد تاکنون است.
رئیس مرکز سنجش پزشکی گفت: داوطلبان آزمون استخدامی قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی می توانند از امروز ۲۰ مهرماه با تکمیل فرم خوداظهاری کرونا، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.
کد خبر: ۷۵۲۲۶۶۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در شرایطی که هم اکنون با اپیدمی کرونا درگیر هستیم با افرادی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمیکنند و سلامت مردم را به خطر میاندازند، برخورد میکنیم.