رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت رکورد جدید بستریهای کرونا در استان خبر داد و گفت: تنها ظرف یک روز ۳۰۸ نفر در مراکز درمانی استان بستری شدند.
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: انواع مکملهای قاچاق تحت عنوان فرآوردههای طبیعی در مکانهای مختلف به فروش میرسد، متاسفانه ما هم نظارت مستقیمی روی آنها نداریم.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت گفت: طی ۱۰ روز گذشته چهار بخش ویژه با ظرفیت ۱۱۰ تخت عادی و ۱۶ تخت ICU برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر با روند صعودی تعداد مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه مواجه هستیم و اقدامات گستردهتری برای گذر از موج سوم باید صورت گیرد.
رئیس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه گفت: با توجه به روند افزایشی آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در کرمانشاه، پذیرش و بستری بیماران غیر اورژانسی از ۱۴ آبان لغو خواهد شد.