باشگاه خبرنگاران جوان - فرماندهی نیروی دریایی سپاه در صفحه مجازیش نوشت: شلیکهای کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمیکند، اما شلیکهای ما به متخلفان، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری میکند.
فرماندهی نیروی دریایی سپاه هشدار داده: حساب پایگاههای آمریکایی منطقه جداست و جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.