بررسی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶؛
پاراگوئه؛ تیمی که جنگیدن را بلد است
باشگاه خبرنگاران جوان - سردار سرلشکر محسن رضایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس هشتساله، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آمریکا با حمایت از اقدامات نیروی نیابتی خود در منطقه، بند اول تفاهمنامه و با ادامه تنشآفرینی در تنگه هرمز، بند پنجم را نقض کرده است. پاسخ نقض هر بند از تفاهمنامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»
پس چی شد اون شعار سر در برابر چشم؟؟؟
همش بازی و فریب و خرید زمان برای استفاده بهتر از ابزارفشار علیه ایران بود .
خودتون دشمن شناس نیستید لااقل نصایح امام راحل و رهبرشهید رو می فهمیدید بد نبود .آمریکا شیطان بزرگ است.
انتقام خون رهبرشهید و تمام فرماندهان عالی رتبه و دانشمندان و کودکان معصوم میناب وجنایت لامرد و حتی سردار سلیمانی
رو اینجوری قراربود بگیرید ؟؟؟؟
مذاکرات سعدآباد و برجام و این مذاکره عبرت نمیشه .؟؟؟؟
آمریکا شیطان وغیرقابل اعتماد وپیش بینی است . بفهمید .
دیگه باید چیکار کنه که نکرده؟؟؟؟؟؟؟
پس کو شعارت سردار ؛ سر در برابر چشم؟
دوباره هِی اول دشمن بزنه بعدشما بزنید؟؟؟
مگه جنگ نوبتیه ، دوباره با دشمن تنیس بازی نکنید....چنان بزنید که صداش در منطقه که هیچ ، دردنیا بپیچه .
دیگه اگر کسی حرف مذاکره زد باید برکنار بشه . یالثارات الحسین ، یالثارات الخامنه ای .