مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۱۴ آبان) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۴۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲ هزار و ۸۵۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۳۶ هزار و ۵۷۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۵۰۰ هزار و ۴۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۵ هزار و ۴۲۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۵ میلیون و ۷۳ هزار و ۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
شنبه کرونا تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
ویروس ساخت چین است ترکیبی از مواد هسته ای ک سیانور چون به ریه حمله و خون بیمار را لخته می کند روزی آخر خواهید فهمید که این ویروس را چین ساخته و واکسن را هم آماده داشته
چرا در آسیای شرفی دیگر اثری از این ویروس نیست؟ چون واکسن را به همسایگانش هم داده است
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چطور قلب و کلیه و همه چی فروشیه
پلاسمای افراد بهبود یافته رو هم فروشی کنن مردم خوبه که به درد اونا میخوره که بد حال ن
مرگ و میر م میاد پایین
دیدین که ترامپ با همین پلاسمای بهبود یافته سریع خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چینی های زشت ، باعث و بانی این ویروس منحوس می باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دولت ومسوولین ما واقعا هیچ تصمیمی ندارن ایی بیماری لعنتیو مهار کنن ???۱ داره چ بسر ملتم میاد ... مردم بیچاره همجوره تحت فشارن بیماری گرونی روزانه ..یا خدااا تو دیگه ی معجزه ای بکن شادیو ب مردم عزیزم بازگردان یا خدااااا
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۱:۳۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
فقط کافی پمپ بنزینها را ساعت ۱۲ تا صبح تعطیل کنید حداقل سفرها متوقف میشه حداقل شبها جادها خلوته ولی متاسفانه مسولان حاضر نیستند از پول بنزین بگذرند به قیمت جان انسانها داره تمام میشه شاهرگ فقط پمپ بنزینها هستند که هیچ وقت تعطیل نمیکنند بنابر این تردد همچنان زیاده مسولان و اقازادها جونشون هست و پول منابع نفتی
Iran (Islamic Republic of)
ن س
۱۹:۵۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
چینی های لعنتی ......دنیا رو ب فنا دادند....تو کشور خودشون دیگه خبری نیس...خدایا خودت از مردم کشورم مراقبت کن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام yjc عزیز خواهشمندم پیگیری کنید دانشجویانی که از طریق سامانه سجاد اقدام به رفع تعهدات کردن دانشگاه با گرفتن هزینه ارسال و آدرس جدید مدارکشونا براشون ارسال کنن لطفأ چنین قابلیتی رو در سامانه ی سجاد قرار بدن خواهشمندیم تا فرصت ثبت نام دانشگاه تموم نشده کاری کنید
واقعأ ما که هزینه انصرافمونا پرداخت میکنیم چرا تو این شرایط کرونا باید برای گرفتن مدارک حضوری بریم دانشگاه یه استان دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
باسلام
این مدل تعطیلی مثلا ۵۰درصد کارمندان/ خیلی فورمالیتست
شما یه سر برید اداره جات همه مشغول هستن
آخه جناب روحانی
مردم وقتی میبینن مراکز واداره جات و بانک ها بازه ،میرن کاراشونو انجام میدن، باید همه جاهارو تعطیل کنید فقط تععطیل
تا جواب بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
این پروتکل ها فایده نداره. منع رفت و آمد گذاشتید. خب مردم دارن تو شهر میچرخن. یه سر به اداره پست بزنید. به دفتر خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان بزنید.به بانکها سر بزنید.
مردم تو سر و کول هم سوار شدن. تا تعطیل نشه هیچ فایده ای نداره. بیخودی هم خودمون رو با پروتکل گول نزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
h
۱۵:۵۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
امروز از دیروز کمتر
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۱۵:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
تا این دولت سرکار هست کرونا هم هست اصلا شک نکنید و خیلی مواظب سلامتی تون باشید!!! به این دولت تدبیر وامید هیچی امیدی نیست!!!
Iran (Islamic Republic of)
غلام قرگوزلو شیکاگو
۱۵:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
امروز رفتم به بایدن رای دادم
جاتون خالی....رعایت پروتکل ها عالی بود.
می خوام پس فردا بیام ایران ولی با این وضع نمیشه.....
Iran (Islamic Republic of)
h
۲۱:۵۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
دروغ نگو پرچم ایران هست کنار پیامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
خدا به فریادمون برسه
کی تموم می شه این کرونای لعنتی
از ترس نمی تونم برم دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
به طور طبیعی ۲سال
۱سال ش رفته ۱سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۵:۱۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
فقط تو رو خدا تعطیل و قرنطینه نکنید چون اقتصادمون بشدت ضعیف میشه خواهشا تعطیل نکنید کسب و کارها رو
۱۲
آخرین اخبار