رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هماکنون ۲ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز قبل یک نفر کمتر است.
مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون سه بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان هستند.