«پاستیل خوراکی شاید خوشمزه باشد، ولی دردی از ریزش مو درمان نمیکند. این ویتامینهای خوراکی هم که تبلیغ میشود هیچ تاثیری ندارد و نمیتواند جلوی ریزش مو بعد از کرونا را بگیرد.»
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:کل بیماران بستری در بیمارستانهای خوزستان ۲۲ نفر هستند و در ۲۴ ساعت گذشته فوت ناشی از بیماری کرونا در اهواز نداشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه اکنون تنها ۵۷ درصد مردم هرمزگان از ماسک استفاده میکنند که آمار خوبی نیست، گفت: اکنون وقت برداشتن ماسک نرسیده است و زدن ماسک همچنان باید بخشی از زندگی مردم باشد.