سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هماکنون سه بیمار با علائم کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته روندی افزایشی داشته است.
رییس مرکز بهداشت خوزستان از افزایش بیماری کرونا با شیب ملایمی در استان خبر دادو گفت: ۳۳ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد که این میزان نسبت به روز پیش از آن ۹ مورد افزایش یافته است.