سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : هماکنون پنج بیمار با علائم کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته (۲ مورد) روندی افزایشی داشته است.
سازمان جهانی بهداشت از احتمال شیوع گسترده بیماری کووید۱۹ در اروپا طی تابستان امسال خبر داد و خواستار نظارت دقیق نهادهای بهداشتی کشورها بر وضعیت همهگیری ویروس پس از سه برابر شدن موارد روزانه ابتلا در یک ماه گذشته شد.