آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان میدهد روند بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان افزایشی است و از ۱۳ نفر در چهارشنبه اکنون به ۲۲ نفر رسیده است.
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: حدود ۶۶ درصد افراد دارای شرایط، دز سوم واکسن کرونا را تزریق نکرده اند که این موضوع نگران کننده است، زیرا وقتی پوشش واکسیناسیون کم باشد، خطر بیماری نیز وجود دارد.