مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰ بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند.
پس از همهگیری ویروس کرونا که باعث تحولات گسترده جهانی شد، با توجه به خسارات جانی و مادی عظیم ناشی از این همهگیری، هر گونه تحولات بهداشتی جدید زنگ خطر است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مردان در همه گروههای سنی از کودک و نوجوان تا میانسال و سالمند نسبت به زنان در معرض عوامل خطر بیشتری هستند.
رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک مورد بیمار مثبت بستری در شبانه روز گذشته در استان شناسایی شد و بیماران سرپایی در این مدت صفر بوده است.
مدیر گروه پیشگیری از بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: باتوجه به کاهش تعداد بستریها و صفر شدن میزان فوتیها در استان اکنون در بهترین وضعیت کرونایی قرار گرفتهایم.