رئیس کمیته اطلاعرسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آمار بیماران مثبت بستری با علایم کرونا در استان در شبانهروز گذشته صفر بوده است، در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند که نسبت به روز قبل سه نفر بیشتر است.
مدیر روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه علومپزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون هیچ بیماری با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخشهای مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان نیست.