در حالیکه هفته پیش تنها یک شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت، با اوج گیری دوباره کرونا، هم اکنون سه شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارند.
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هماکنون هشت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت : این تعداد روز گذشته ۱۴ نفر بود که امروز نسبت به روز قبل ۶ نفر کمتر است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی از پایان ماموریت کرونایی گلستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت : بیماران سوختگی از امروز میتوانند به بیمارستان گلستان مراجعه کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به افزایش بیماری در روزهای گذشته و نگرانی از موج بعدی کرونا، تزریق دز یادآور واکسن کرونا به منظور پیشگیری از ابتلا ضروری است.