نیروی دریایی سپاه در پاسخ به تجاوز آمریکا،نقاط استقرار ارتش تروریستی این کشور در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - روابط عمومی سپاه اعلام کرد: « به دنبال نقض آتش بس رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، ساعاتی پیش رژیم پیمان‌شکن آمریکا نیز مانند همیشه دست به نقض تعهدات خود زد و به بهانه‌های ممانعت از تردد یک کشتی متخلف از مسیر غیرمجاز در تنگه هرمز به حمله هوایی به سواحل جمهوری اسلامی ایران اقدام کرد. 

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این تجاوز نقاط استقرار ارتش تروریستی آمریکا در منطقه را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس بند 5 تفاهم نامه اسلام آباد ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی ایران است؛ لکن آمریکا با تحریک جهات مختلف در صدد تخلف از این تعهد بود که پاسخ لازم داده شد و من بعد چنین خواهد بود. در صورت تکرار تجاوز، پاسخ ما گسترده‌تر از این خواهد بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۵
55ساله شدم ولی دربغ از یک روز خوش،یک روز بدون درد سر،یک روز بدون چه کنم چه کنم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۵
باید رسما اعلام کنیم قانون شکنی ها و پیمان شکنی های آمریکا نمیتونه تا ابد ادامه داشته باشه
آخرین اخبار