تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۵۰۰ هزار و ۷۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (یکشنبه، ۲۰ مهر) و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۲۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۰ هزار و ۷۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۵۴۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۰۶ هزار و ۳۸۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۴ هزار و ۴۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او ادامه داد: تا کنون ۴ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۵۱۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

جدیدترین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری

لاری بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان‌های کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
نظارت رابیشترکنیدبخاطرانسانیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
ازنظر تعدادفوتیها نسبت به جمعیت، مقام سوم شدیم درجهان؟! دست دولت ومَسؤلان درد نکنه اززحماتی که می کشند!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
A.A
۲۲:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
تو جنگ تحملی در ماه کمتر از ۲۰۰۰ شهید دادیم
الان در ماه ۳۷۵۰ تا داریم کشته میدیم
Iran (Islamic Republic of)
نبی
۲۲:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
دانش آموزا عامل اتفجار کرونا در ماه آینده ‌ . خدا بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چراااااا با جان مردم بازی میکنید چرا مدارس و دانشگاها همچنان حضوری هست واقعا چراااا....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
خدا خودش رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
واقعا نتیجه حضوری شدن مدارس و امتحانات دانشگاه ها مخصوصا دانشگاه آزاد چرا وقتی غیر حضوری شده دانشگاه آزاد برای امتحانات دانشجویان را وادار به حضوری آمدن می‌کنند واقعا چرا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
اول باید به فکر سلامتی باشیم بعد کار
وقتی همه مون مبتلا بشیم یا بمیریم دیگه کار رو برای چی می خواهیم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
پس واکس کرونا کو؟ کجاس؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
P.H.D
۱۷:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
بیمارستانها داروی رمدسیویر ندارند..
خیلی گرونه. کسی که پول نداره باید بمیره.
اینه حالو روز ما.
41 میلیون.
61 میلیون. تازه اگر تقلبیش گیرت نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
جاده ها رو ببندید مخصوصا جاده تهران شمال رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
امارها بیشتر از اینه ها اطمینان دارید کلا 500 هزار نفر از 80 میلیون مبتلا شدن ؟
Germany
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
وقتی راه شمال بازه دسته دسته میان تفریح بدون ماسک ببین چقدر بیماری جابجا می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چرا جاده ها رو نمیبندن.بابا من از لنگرود گیلان دارم پیام میدم تو شهرمون 50 درصد پلاک تهران - کرج-قزوین و مشهد هست .آخه چرا ؟ مگه اینا تو ایران زندگی نمی کن؟ اوضاع قرمز گیلان رو نمیدون.بچه هاشون مدرسه نمیرن و اینجا هستن مجازی کارشون رو انجام میدن.آخه تو پاییز چرا باید کنار دریای ما شلوغ باشه؟؟؟؟ .مسافر نیا به گیلان.حتما باید زور بر سر مردم ما باشد .حتماً
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
چرا جاده ها رو نمیبندن.
۱۲۳