مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از اهدای خون ۲۲۷ نفر در تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهدی‌زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۶۷ نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری در استان مراجعه کردند که ۲۲۷ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند.

او افزود: از مجموع مراجعه کنندگان برای اهدای خون، ۲۴۵ نفر آقا و ۲۲ نفر خانم بودند.

مهدی‌زاده ادامه داد: ۱۵۳ نفر از افرادی که موفق به اهدای خون شده‌اند از اهداکنندگان مستمر بودند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲۱ نفر از افرادی که موفق به اهدای خون شدند نیز برای اولین بار برای اهدای خون مراجعه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha