رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات از دستگیری ۳ نفر از متخلفان شکار غیرمجاز در مناطق آزاد این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگارن جوان - صادقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در جریان گشت و کنترل در مناطق آزاد به ۳ نفر متخلف شکار غیرمجاز مشکوک شده و پس از بازرسی از آنان، لاشه دو رأس قوچ وحشی را کشف و ضبط کردند. 

او افزود: در این عملیات یک قبضه سلاح ساچمه‌زنی به همراه ادوات شکار از متخلفان کشف و ضبط شد.

صادقی بیان کرد: بر اساس دستور دادستان شهرستان، متخلفان بازداشت شده و دو دستگاه خودروی آنان نیز توقیف شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قائنات ادامه داد: پرونده متخلفان دستگیر شده جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد. 

یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قاینات با تأکید بر استمرار گشت‌های نظارتی از شهروندان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی و شکار غیرمجاز، مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

منبع: روابط عمومی محیط زیست خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha