باشگاه خبرنگاران جوان؛ فهیمه کدخدا - مراسم عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) در خضری دشت بیاض با حضور پرشور عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد.
این مراسم با نوحههای سینهزن و مداحیهای معنوی همراه بود.
گفتنی است که در این مراسم، مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) به سوگواری پرداختند و شور و حال خاصی به جمع عزاداران بخشید.