باشگاه خبرنگاران جوان - مهدیزاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی ۲۶۷ نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری در استان مراجعه کردند که ۲۲۷ نفر موفق به اهدای خون شدهاند.
او افزود: از مجموع مراجعه کنندگان برای اهدای خون، ۲۴۵ نفر آقا و ۲۲ نفر خانم بودند.
مهدیزاده ادامه داد: ۱۵۳ نفر از افرادی که موفق به اهدای خون شدهاند از اهداکنندگان مستمر بودند.
مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی تصریح کرد: ۲۱ نفر از افرادی که موفق به اهدای خون شدند نیز برای اولین بار برای اهدای خون مراجعه کردند.