امین شری، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان مذاکرات مستقیم با رژیم صهیونیستی را اشتباه خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مريم حسينى - امین شری، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان به الجزیره گفت که مذاکرات مستقیم با اسرائیل «اشتباه» است و این دقیقا موضع جناح سیاسی حزب‌الله را منعکس می‌کند.

او تاکید کرد که اسرائیل پس از شکست در درگیری‌های گذشته، در تلاش است تا از طریق مذاکرات امتیازاتی را به دست آورد. شری گفت که اسرائیل لبنان را به سمت مصالحه‌های بیشتر سوق می‌دهد.

روز جمعه، دو طرف یک توافقنامه سه‌جانبه جدید با میانجیگری ایالات متحده امضا کردند که هدف آن پیشبرد صلح است.

در همین حال بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که نظامیان اشغالگر «تا زمان خلع سلاح حزب‌الله در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهند ماند».

او این اظهارات را پس از اعلام چارچوب جدید توافق میان رژیم صهیونیستی و دولت لبنان مطرح کرد.

منبع: الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
آخرین اخبار