باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نجفی - یسرائیل کاتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی میگوید که ارتش این رژیم در مناطقی که در لبنان، سوریه و نوار غزه اشغال کرده «بهصورت نامحدود» باقی خواهد ماند.
این اظهارات در حالی بیان میشود که بر اساس آمار رسمی لبنان، از ۲ مارس (۱۱ اسفند) تاکنون ارتش صهیونیستی بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ لبنانی را به شهادت رسانده و بیش از ۱۲ هزار نفر را زخمی کرده است.
رژیم صهیونیستی بخشهایی از جنوب لبنان را اشغال کرده است؛ برخی از این مناطق دهههاست در اشغال هستند و برخی دیگر از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ به اشغال درآمدهاند.
در غزه نیز ارتش صهیونیستی بیش از ۵۰ درصد باریکه را اشغال و کنترل میکند.
همچنین در کشور سوریه، رژیم صهیونیستی از زمان جنگ ۱۹۶۷ بلندیهای جولان را در اشغال خود دارد و پس از سقوط دولت بشار اسد در اواخر ۲۰۲۴، دامنه حضور خود را گسترش داده است.
منبع: آناتولی