به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز (چهرشنبه، اول مرداد) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۳۴ نفر از آنها بستری شدند.
او با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۱ هزار و ۴۱۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۸۵۳ نفر رسید.
لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۴ هزار و ۸۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۶۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۲۲۸ هزار و ۲۷۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری یادآوری کرد: همانند روزهای گذشته استانهای مازندران، فارس، آذربایجانهای شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.
او گفت: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
روايت شده است كه :
هر مؤمنى كه امرى از امور دنيوى يا اُخروى بر او دشوار گردد ، به صحرا رود و اين دعا را هفتاد مرتبه بخواند يارى حضرت صاحب الأمر ارواحنا فداه به او مى رسد:
يا فارِسَ الْحِجازِ أَدْرِكْني، يا أَبا صالِح الْمَهْدِيَّ أَدْرِكْني، يا أَبَا الْقاسِمِ أَدْرِكْني أَدْرِكْني وَلاتَدَعْني، فَإِنّي عاجِزٌ ذَليلٌ .
اى اسب سوار حجاز؛ مرا درياب، اى ابا صالح المهدى؛ مرا درياب، اى ابالقاسم؛ مرا درياب، مرا درياب و مرا رها نكن كه همانا من درمانده اى ناتوان و ذلیلم.
اداره جات رو دورکاری کنید
پولش هم به صورت شفاف بگیرین برای نیاز های کرونایی مهمتر از همه آموزش فرهنگ
با احترام به این خانم دکتر ولی خواهشا سخنگوی کرونا را تغییر دهید آقای دکتر بسیار سخنور و محترم بودند
مدتهاست خبر کرونا را دیگر ساعت ۱۳ آنلاین از تلویزیون دنبال نمی شود
و گهگاهی متن خبر را می خوانیم
#تعویق_کنکور