کنکور باز یه چیزی عزاداری محرم که رسما تیر خلاص را به کادر درمان خواهد زد
همه میدونیم تو عزاداری ها چه خبره!
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
انگار وزیر بهداشت هم بدش نمیاد
خودش میگه کادر درمان خسته ان نیاین بیرون بعد میگن بیاین کنکور سالن ها بیشتر شدن
توی اوج گرما کولر روشن جمعیت چند صد نفره هر سالن کسی کرونا(ناقل)نداره و کسی نمیگیره؟
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خنده داره ، خیلی شاد و خرسند میان هر روز یه آمار ارائه میدن !!یکی نیست بهشون بگه چیکار کردید تا حالا؟
تحقیقاتش و واکسن و که کشور های دیگه دارن میسازن
شما دارین چیکار میکنید ؟
چرا تو این اوضاع یک هفته تعطیلی اعلام نمیکنید. ؟!این همه آدم اختلاسگر دارید پولشون وبگیرید به حساب مردم واریز کنید
کار سختی نیست برای شما اگر بخواید
در زمینه واکسن از ۵ کشور معروف عقب تریم ولی خب تقریباً ۳۰٪ مسیرو رفتیم.
به هر حال فعلا باید اصول ایمنی و بهداشت رو رعایت کنیم.
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا حرف حق زدین اصلا با همو ۱ تومن وام قرضی ک بهمون دادن دو هفته زندونی مون میکردن تو خونه هامون ما بدبختا با ی تومن میساختیم حالا ک دولت هیجکاری نمیکنه
بهروز
۱۶:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام اقا امسال همه را بدون کنکور قبول کنین بر اساس معیار نمره درسی هاشون
سلام دوست عزیز... من خودم پیشم و امسالم کنکور دارم و واقعا این امکان وجود نداره که بر اساس نمره ورودی بدن... دوستای خودم که حتی یک کلمه بلد نبودن رو جلسه موبایل میاوردن و همه نمره هاشون از دم بیست بود ولی نمره های من با دانش خودم هیجده نوزده بود... واقعا این امکان وجود نداره حق ماها ک ی عمر خوندیم ضایع میشه... منم موافق تعویق کنکور هستم ولی نباید کلا حذف بشه...تنها راه بدست اوردن نمره واقعی کنکوره
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اگع میخان اوضاع وحشتناک نشه باید کنکورو عقب بندازن
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
امتحان های مسخره نهایی جایگزین کنکور؟
اصلا قابل قیاسه سوالات کنکور و نهایی؟
دیگه باید منتظر باشیم کسانی که ذره ای استعداد و خلاقیت ندارن و فقط بلدن حفظ کنن برن دانشگاه
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکوری های الان فرمالیته فقط در آزمون شرکت میکنند و از قبل قبولی شون هم معلومه ، دیگه مثل چندسال پیش نیست که دانش آموزان مستعد به دانشگاه وارد میشدند. نگران چی هستید .....
بستن باشگاه های بدنسازی و بعضی رشته های دیگر واقعا عجیبه در حالی که خیلی مغازه ها ازدحام و تماس مردم واقعا بیشتره،بذارینورزشمونوبکنیم.یاکنجخونهسیگاردودکنیم؟
واقعا ایی دولت نمیخاد هیچکاری بکنه ?? فاجعه شده مگه کورن مسوولین یکی نیس بپرسه بجز ایران چ کشوری موج دوم داشت ?? پس با ایحساب باید بشینیم هر روز منتظر مرگمون باشیم هر چقدم رعایت کنیم .....
این حکومت از ویروس کرونا بهره برداری میکند
اگر همه درگیر کرونا باشند دیگر کسی نمیتونه به گرانی وتورم افسار گسیخته اعتراض کند اقتصاد ورشکسته کشور حاصل سیاست خارجی حکومت است که با هیچ کشور پیشرفته ای ارتباط نداریم وروز به روز ضعیف تر میشویم اما آقایان از مواضع خود کوتاه نمیآیند چون خودشون کمبودی ندارند
واقعا چرا؟
با برگزاری کنکور کادر درمان را شکست میدهیم....
همه میدونیم تو عزاداری ها چه خبره!
خودش میگه کادر درمان خسته ان نیاین بیرون بعد میگن بیاین کنکور سالن ها بیشتر شدن
توی اوج گرما کولر روشن جمعیت چند صد نفره هر سالن کسی کرونا(ناقل)نداره و کسی نمیگیره؟
تحقیقاتش و واکسن و که کشور های دیگه دارن میسازن
شما دارین چیکار میکنید ؟
چرا تو این اوضاع یک هفته تعطیلی اعلام نمیکنید. ؟!این همه آدم اختلاسگر دارید پولشون وبگیرید به حساب مردم واریز کنید
کار سختی نیست برای شما اگر بخواید
به هر حال فعلا باید اصول ایمنی و بهداشت رو رعایت کنیم.
اصلا قابل قیاسه سوالات کنکور و نهایی؟
دیگه باید منتظر باشیم کسانی که ذره ای استعداد و خلاقیت ندارن و فقط بلدن حفظ کنن برن دانشگاه
تاما هم بریم زن بگیریم اگه شد دوتا بگیریم!!!
گ
مردم از ترس کرونا با هیچ کس رفت وآمد نمی کنند.
دوستان گرامی
اگر یکباردیگه دولت توتلویزیون بگه درمقابل کرونا ما موفق بودیم .
شما چه جوابی بهش میدین .؟
میگیم ماسک نمی زنیم
پایان شب سیه سفید است.
نشانه آخرزمان
بستن باشگاه ها هم موقتیه،باز میشن.
مشاغل دیگه ای هم هستند که فعلا تعطیلن
چرا کاری نمیکنید
اگه شانس بیاریم کرونا نکشمون
حتما استرس گرفتنش میکشمون
الان تو سوم هستیم نمودار را نگاه بکن
اگر همه درگیر کرونا باشند دیگر کسی نمیتونه به گرانی وتورم افسار گسیخته اعتراض کند اقتصاد ورشکسته کشور حاصل سیاست خارجی حکومت است که با هیچ کشور پیشرفته ای ارتباط نداریم وروز به روز ضعیف تر میشویم اما آقایان از مواضع خود کوتاه نمیآیند چون خودشون کمبودی ندارند