نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تاکی؟
۱۶:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بعضی موقع ها فک میکنم اینا همه خوابه من خواب می بینم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیر. بیداری و انشاالله که سلامت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
منم همش فکر میکنم این 40 سال رو خواب می بینم و الانه که مادرم بیدارم کنه و بگه پاشو، پاشو دیگه داره مدرسه ات دیر میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
چرا مسئولین نمی میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اونا هستن تا ما رو بکشن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
واقعا چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مسولین چون زیاد سمت خدا میرن نمیمیرن ما مردم عادی چون کافریم همیشه بخاطر نعمتهایی که اینا واسمون فراهم کردن و ناشکری میکنیم میمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
فردا به امید خدا و با قدرت از مرز 15 هزار نفر عبور میکنیم
با برگزاری کنکور کادر درمان را شکست میدهیم....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باز یه چیزی عزاداری محرم که رسما تیر خلاص را به کادر درمان خواهد زد
همه میدونیم تو عزاداری ها چه خبره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
انگار وزیر بهداشت هم بدش نمیاد
خودش میگه کادر درمان خسته ان نیاین بیرون بعد میگن بیاین کنکور سالن ها بیشتر شدن
توی اوج گرما کولر روشن جمعیت چند صد نفره هر سالن کسی کرونا(ناقل)نداره و کسی نمیگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیلی خنده داره ، خیلی شاد و خرسند میان هر روز یه آمار ارائه میدن !!یکی نیست بهشون بگه چیکار کردید تا حالا؟
تحقیقاتش و واکسن و که کشور های دیگه دارن میسازن
شما دارین چیکار میکنید ؟
چرا تو این اوضاع یک هفته تعطیلی اعلام نمیکنید. ؟!این همه آدم اختلاسگر دارید پولشون وبگیرید به حساب مردم واریز کنید
کار سختی نیست برای شما اگر بخواید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
در زمینه واکسن از ۵ کشور معروف عقب تریم ولی خب تقریباً ۳۰٪ مسیرو رفتیم.
به هر حال فعلا باید اصول ایمنی و بهداشت رو رعایت کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا حرف حق زدین اصلا با همو ۱ تومن وام قرضی ک بهمون دادن دو هفته زندونی مون میکردن تو خونه هامون ما بدبختا با ی تومن میساختیم حالا ک دولت هیجکاری نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۶:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام اقا امسال همه را بدون کنکور قبول کنین بر اساس معیار نمره درسی هاشون
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۷:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام دوست عزیز... من خودم پیشم و امسالم کنکور دارم و واقعا این امکان وجود نداره که بر اساس نمره ورودی بدن... دوستای خودم که حتی یک کلمه بلد نبودن رو جلسه موبایل میاوردن و همه نمره هاشون از دم بیست بود ولی نمره های من با دانش خودم هیجده نوزده بود... واقعا این امکان وجود نداره حق ماها ک ی عمر خوندیم ضایع میشه... منم موافق تعویق کنکور هستم ولی نباید کلا حذف بشه...تنها راه بدست اوردن نمره واقعی کنکوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اگع میخان اوضاع وحشتناک نشه باید کنکورو عقب بندازن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
امتحان های مسخره نهایی جایگزین کنکور؟
اصلا قابل قیاسه سوالات کنکور و نهایی؟
دیگه باید منتظر باشیم کسانی که ذره ای استعداد و خلاقیت ندارن و فقط بلدن حفظ کنن برن دانشگاه
Germany
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکوری های الان فرمالیته فقط در آزمون شرکت میکنند و از قبل قبولی شون هم معلومه ، دیگه مثل چندسال پیش نیست که دانش آموزان مستعد به دانشگاه وارد میشدند. نگران چی هستید .....
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۶:۱۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کرونا ازدواج رو آسون کرده خوشبین باشید.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
درست میگی ولی اگر ازدواجی صورت بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
سلامی.
۱۹:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
چگونه کرونا ازدواج را آسان کرده؟
تاما هم بریم زن بگیریم اگه شد دوتا بگیریم!!!
گ
Germany
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
از وقتی کرونا اومده دیگه خبری از خواستگاری و ازدواج نیست.
مردم از ترس کرونا با هیچ کس رفت وآمد نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
دوستان گرامی
اگر یکباردیگه دولت توتلویزیون بگه درمقابل کرونا ما موفق بودیم .
شما چه جوابی بهش میدین .؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
این جواب رو هروقت دولت حرف میزنه میگیم فقط مخصوص کرونانیست
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بهش میگم تعریفت از موفقیت چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
میگیم ماسک نمی زنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
دندان شکن تر از این مگه داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کرونا همتون شکست داده دقت کردین دیگه نمیگن ب مدد الهی کرونا را شکست میدیم خودشون میدونن شکست خورده اصلی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
میگم علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
من دلم میخاد همون موقع خفه شون کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی بشیرخور
۱۶:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
این دم آخری برید زندگی کنید بریزید بپاشید چون به مهار کرونا تو ایران هیچ امیدی وجودنداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
رفیق عزیز پول نمونده که بریزیم و بپاشیم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
علی امیدوار باش.
پایان شب سیه سفید است.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
نشانه آخرزمان
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۶:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بستن باشگاه های بدنسازی و بعضی رشته های دیگر واقعا عجیبه در حالی که خیلی مغازه ها ازدحام و تماس مردم واقعا بیشتره،بذارین‌ورزشمونوبکنیم‌.یاکنج‌خونه‌سیگار‌دود‌کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سیگار نکش .
بستن باشگاه ها هم موقتیه،باز میشن.
مشاغل دیگه ای هم هستند که فعلا تعطیلن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ورزشگاه رو میشه مدتی تعطیل کرد میشه مردم رو مجبور کرد چیزی نخورن؟
Germany
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ساعت باشگاه رو تک نفره اجاره کن برو ورزش کن ، با این سیگاری که میکشی و بالفرض که ناقل هم باشی کل ملت رو که نباید بیمار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مسولین بی کفایت مملکت کجا هستن
چرا کاری نمیکنید
اگه شانس بیاریم کرونا نکشمون
حتما استرس گرفتنش میکشمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
گرانی یادتون رفت اونم ک داره کم کم از قشرهای کم درآمد شروع کرده تا قشر متوسط جامعه ،باشد تا بلکه این مسئولین بی تدبیر جوابگو باشن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۶:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید و همه رو مستقیم بفرستید دانشگاه دولتی تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اون وقت حق کسی که کلی درس خونده ضایع نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد
Iran (Islamic Republic of)
آقا مجید❤❤
۱۶:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خدای عزوجل خودت این ویروس منحوس رو نابود کن .از دست بشر هیچ چیز برنمیادو عاجز مانده ایم.یا ارحم الراحمین
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
آمین
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۰۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
به جایی رسیدیم که ۸۰ میلیون نفر جمعیت برای جونشون باید التماس مافیای کنکور رو بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
عالی گفتی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
جونمون به مافیای کنکور گیر کرده
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۰۷:۴۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
آفرین اینو بدست وزیر علوم برسونید
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۰:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
واقعا ایی دولت نمیخاد هیچکاری بکنه ?? فاجعه شده مگه کورن مسوولین یکی نیس بپرسه بجز ایران چ کشوری موج دوم داشت ?? پس با ایحساب باید بشینیم هر روز منتظر مرگمون باشیم هر چقدم رعایت کنیم .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
موج دوم چیه؟
الان تو سوم هستیم نمودار را نگاه بکن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
این حکومت از ویروس کرونا بهره برداری میکند
اگر همه درگیر کرونا باشند دیگر کسی نمیتونه به گرانی وتورم افسار گسیخته اعتراض کند اقتصاد ورشکسته کشور حاصل سیاست خارجی حکومت است که با هیچ کشور پیشرفته ای ارتباط نداریم وروز به روز ضعیف تر میشویم اما آقایان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند چون خودشون کمبودی ندارند
۱۲۳۴