نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Abeed
۱۵:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
من یه ذره از کرونا نمیترسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
یکم ترس و محتاط بودن نشان عقل و خرد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
برو بمیر
Netherlands
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
احسنت به تو. والاماهرچه گفتیم کسی گوش نکرد.که کرونا ترس نداره فقط بایدرعایت کرد.همین .
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۱:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
آفرین به تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ما ک ماسکم میزنیم پس چرا فایده نداره این همه آدم دارن میمیرن اینقد بی تفاوتین چقد راحت شده گفتن ارقام فوتی ها واقعا ک
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام،نتیجه ماسک زدن های الآن حدودیک هفته دیگه مشخص میشه،این آماربرای حدود دوهفته پیش هست که هیچکس رعایت نمیکرد،همین الآن هم خیلی ها ماسک نمیزنن ورعایت نمیکنن که ضرراین بیخیالی اونهاروهمه ی مردم باید بدن وگرفتارمیشن،
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
روند این ویروس به این شکل که از زمانی که مراعات بیشتر شود تقریباً ۲ هفته طول میکشه که مبتلایان کم بشن و حدود ۴ هفته طول میکشه که میزان بستری و جانباختگان کاهش پیدا کند.
در نتیجه انشاالله در چند روز آینده بستری ها و جانباختگان کاهش پیدا میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
این تاثیر ماسک زدن رو هر جور حساب میکنم الان باید میدیدبم!!! اما کماکان در پیک وحشتناک دومیم.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۰۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
این مرگ ومیر بر اثر بازگشایی هاست تا یک عده دلال سودشون به خطر نیفته .
ضمنا شما ماسک رو بزن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بگید کل کشور قرمزه همه هم میمیرن تموم وقتی ۲۵ استان قرمزه مگه میشه ۲۵۰۰ مبتلا درست ترین حرفی ک روحانی زد همون بود ۲۵میلیون گرفته وقتی خوزستان ۱۰۰ هزار نفرو تاحالا گرفته کل کشور ۱۸۰ هزار نفر ?? با عقل جور در نمیاد ولا
Iran (Islamic Republic of)
سلامی
۱۹:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ده روز قبل دراستان فارس اعلام شد در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۱۰۰۰-هزارنفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند همان روز اخبار سراسری مبتلایان کل کشور را ۲۱۰۰ نفر اعلام کرد
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۵:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو برگزار کنید تا همه بمیریم. لااقل تو یه چیزی در جهان رکورد بزنیم و بهمون مدال افتخار بدن :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
پیشنهاد میدم اشهد رو بخونیم و وارد جلسه شیم.... هر چند دیرتر میگیریم ولی اشهد رو زودتر بخونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بااین شرایط میخواین کنکور بگیرید .حتما باخودتون میگید ۵۰۰۰۰تام مردند طوری نیست فدای سرمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
نمی خواهیم جز مبتلایان و فوتی های آینده باشیم.....
جانمان ارزش دارد.....
خانواده داریم.....
#تعویق_کنکور_تا_ثبات_کرونا
#بیندیشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
شما روز کنکور بشین خونه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
همه جا بازه انوقت تو به کنکور گیر دادی؟ بشین درس ات رو بخون بچه جان.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
در جواب این افراد که میگن همه جا بازه کنکور ۴ ساعت در یک محیط بسته هست شما خودت میتونی این مدت زمان رو با ماسک و دستکش تحمل کنید و ایندت رو بسازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
شما هم برو سر کارت
چکارت به کنکور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین بی کفایت استعفا بدن ایهمه ادم میمیره یعنی چ ک هیچ کاری نمیکنید هر روز بیشتر ب مردم استرس میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بهتره دیگه هیچ اظهار نظری در مورد کرونا نگید از یطرف ب مردم میگن بتمرگین تو خونه ها از یطرف میگن کولر باعث انتشار ویروس میشه دیگه مردم چیکار کنن ها?? بابا ی ایده خوب دارم همه مون با ی بمبی چیزی بکشین راحت شیم همش استرس ب مردم میدین یکی میگه ماسک بشوری تمیز کافیه یکی میگه ویروس تا ۷ روز رو ماسک میمونه یعنی چ?? ایی زندگی ک ما داریم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو برگزار کنید تا امار مرگ از دویست تا به چهار صد تا برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
برسه مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
چقد انرژی منفی میدید کنکور چه بخواید چه نخواید برگزار میشه
لطفا به دانش آموزا استرس ندید با این حرفاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کسی که با این حرف استرس میگیره همون بهتر که از استرس منفجر بشه
مگه این حرف استرس داشت؟ حقیقت بود
Iran (Islamic Republic of)
Asal
۲۳:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ببین آقا یا خانم ناشناس خیلی از کنکوری ها برای امسال چند سال تلاش کردند و درس خوندن تا به هدفشون برسن ولی شما میایید یه سری اتفاقات که هنوز رخ نداده رو جوری پیش بینی میکنید که با روان بچه های هفده هجده ساله بازی میشه و تنش ایجاد روانی ایجاد میکنید براشون... امیدوارم بجای اینکه بشینیم هی افکار منفیمون رو به دیگران منتقل کنیم تو این شرایط به فکر همدیگه باشیم.
۱۲۳۴