سلام،نتیجه ماسک زدن های الآن حدودیک هفته دیگه مشخص میشه،این آماربرای حدود دوهفته پیش هست که هیچکس رعایت نمیکرد،همین الآن هم خیلی ها ماسک نمیزنن ورعایت نمیکنن که ضرراین بیخیالی اونهاروهمه ی مردم باید بدن وگرفتارمیشن،
هادی
۱۸:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
روند این ویروس به این شکل که از زمانی که مراعات بیشتر شود تقریباً ۲ هفته طول میکشه که مبتلایان کم بشن و حدود ۴ هفته طول میکشه که میزان بستری و جانباختگان کاهش پیدا کند.
در نتیجه انشاالله در چند روز آینده بستری ها و جانباختگان کاهش پیدا میکنه.
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
این تاثیر ماسک زدن رو هر جور حساب میکنم الان باید میدیدبم!!! اما کماکان در پیک وحشتناک دومیم.
سلام
این مرگ ومیر بر اثر بازگشایی هاست تا یک عده دلال سودشون به خطر نیفته .
ضمنا شما ماسک رو بزن .
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بگید کل کشور قرمزه همه هم میمیرن تموم وقتی ۲۵ استان قرمزه مگه میشه ۲۵۰۰ مبتلا درست ترین حرفی ک روحانی زد همون بود ۲۵میلیون گرفته وقتی خوزستان ۱۰۰ هزار نفرو تاحالا گرفته کل کشور ۱۸۰ هزار نفر ?? با عقل جور در نمیاد ولا
ده روز قبل دراستان فارس اعلام شد در ۲۴ساعت گذشته بیش از ۱۰۰۰-هزارنفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند همان روز اخبار سراسری مبتلایان کل کشور را ۲۱۰۰ نفر اعلام کرد
زری
۱۵:۳۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو برگزار کنید تا همه بمیریم. لااقل تو یه چیزی در جهان رکورد بزنیم و بهمون مدال افتخار بدن :)
همه جا بازه انوقت تو به کنکور گیر دادی؟ بشین درس ات رو بخون بچه جان.
رضا
۱۷:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
در جواب این افراد که میگن همه جا بازه کنکور ۴ ساعت در یک محیط بسته هست شما خودت میتونی این مدت زمان رو با ماسک و دستکش تحمل کنید و ایندت رو بسازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
شما هم برو سر کارت
چکارت به کنکور؟
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین بی کفایت استعفا بدن ایهمه ادم میمیره یعنی چ ک هیچ کاری نمیکنید هر روز بیشتر ب مردم استرس میدن
بهتره دیگه هیچ اظهار نظری در مورد کرونا نگید از یطرف ب مردم میگن بتمرگین تو خونه ها از یطرف میگن کولر باعث انتشار ویروس میشه دیگه مردم چیکار کنن ها?? بابا ی ایده خوب دارم همه مون با ی بمبی چیزی بکشین راحت شیم همش استرس ب مردم میدین یکی میگه ماسک بشوری تمیز کافیه یکی میگه ویروس تا ۷ روز رو ماسک میمونه یعنی چ?? ایی زندگی ک ما داریم
چقد انرژی منفی میدید کنکور چه بخواید چه نخواید برگزار میشه
لطفا به دانش آموزا استرس ندید با این حرفاتون
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کسی که با این حرف استرس میگیره همون بهتر که از استرس منفجر بشه
مگه این حرف استرس داشت؟ حقیقت بود
Asal
۲۳:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ببین آقا یا خانم ناشناس خیلی از کنکوری ها برای امسال چند سال تلاش کردند و درس خوندن تا به هدفشون برسن ولی شما میایید یه سری اتفاقات که هنوز رخ نداده رو جوری پیش بینی میکنید که با روان بچه های هفده هجده ساله بازی میشه و تنش ایجاد روانی ایجاد میکنید براشون... امیدوارم بجای اینکه بشینیم هی افکار منفیمون رو به دیگران منتقل کنیم تو این شرایط به فکر همدیگه باشیم.
در نتیجه انشاالله در چند روز آینده بستری ها و جانباختگان کاهش پیدا میکنه.
این مرگ ومیر بر اثر بازگشایی هاست تا یک عده دلال سودشون به خطر نیفته .
ضمنا شما ماسک رو بزن .
جانمان ارزش دارد.....
خانواده داریم.....
#تعویق_کنکور_تا_ثبات_کرونا
#بیندیشید
چکارت به کنکور؟
لطفا به دانش آموزا استرس ندید با این حرفاتون
مگه این حرف استرس داشت؟ حقیقت بود