ج دولت ومسوولین بی لیاقتو بیخیالی داریم ما اصلا انگار ن انگار روزی ۲۰۰ وخورده ای آدم میمیره بیخیال مث قبل کرونا دارن کشور اداره میکنن اداره ک نابود خجالت نمیکشن از روحانی گرفته تا مسوولین وزارت بهداشت راحت میان جلو دوربین میگن تا یسال دیگه باهامون
جالبه تهران چون مرکز کشوره، حتی اگر اوضاعش از همه جا داغونتر باشه طبق نظر مسئولین نباید وضعیتش قرمز باشه، یعنی کشته و مرده ی اینهمه درایت مسئولین کشور هستم، تاریخ چی ها خواهد نوشت در موردشان، باید فقط و فقط تاسف خورد، تاسف و تاسف و تا ابد تاسف...
اینایی که میگن سامانه شاد بدرد نخوره همون بچه تنبل هایی هستند که مدام بهونه میارند تا درس نخوندن خودشون رو توجیه کنند
کسی که واقعاً درسخوان باشه مطلب رو با دود مثل سرخ پوست ها می گیره
جالبه اینایی که مخالف تعویق کنکورن چرا نمیان بگن علت اینکه کنکور از 13 تیر افتاد 31 مرداد چی بود؟
اگر قراره سلامتی اولویت باشه والا 13 تیر آمار کمتر بود و الان هر روز داریم رکورد میزنیم پس لطفا مافیا نباشید با تشکر...
ویروس تا 9 روز رو ماسک میشینه وقتی اون ماسکو میاری خونه درش میاری اگه ویروس روش باشه علاوه بر اینکه خودتو در معرض بیماری قرار میدی خونوادتم در معرض خطر قرارمیدی پس ماسک باعث افزایش مبتلایان میشه ن کاهش
البته اگه ماسکو بندازی دور این اتفاق نمیفته و به سمت کاهش مبتلایان میریم ولی ولی ولی خدا این مسئولینو خیر بده اخه انقدر ماسک بدون پول و رایگان دارن بین مردم پخش میکنن که مردم میگن نگه داریم برای روز مبادا
اخه من موندم یکی که 2 تومن حقوقشه با دوتا بچه هر روزم میره سر کار باید خرج خونوادشو بده میتونه هر روز چند تا ماسک 1500 بخره بابا مردم پول نونشونو ندارن بفهمین مسئولین
طرف ماسکشو تا چند ماه مصرف میکنه نتیجشم میشه این
عروسی ها که به پا مجالس عزا هم همینطور نه کارمندش نه مردم وکوچه وباز ار رعایت می کنند موندیم چرا یه قانونی نیست ان شا الله بعد کرونا مسولین که کوتاهی کردند ومیتونستند از مرگ این همه افراد جلوگیری کنند باید تحت محا کمه قرار بگیرند البته اگه دادرسی باشه
والله داریم دیوانه می شویم اصلا من که امید ندارم . همیشه هم ماسک می زنم . ولی امار را که می بینم تا یک روز منتظر می مانم ببینم خودم کرونایی نشدم . هر روزهایم اینطوری می گذرد. خداوند به همه سلامتی بدهد .
واقعا عجیبه ایلام توی فروردین که آمارش در حد ۵ درصد بود و وضعیت سفید داشت ادارات یک سوم سر کار بودند و بیشتر بازار هم تعطیل بود.الان که وضعیت قرمزه همه بطور کامل میان سره کار و هیچگونه تعطیلی هم مقرر نکردند. حالا شانس آوردیم گرمای شدید این روزا مانع از خروج مردم از منزل و شلوغی بازار شده.واقعا نیاز به تعطیلی مجدد هست.دولت اشتباه کرد اگر فقط چند روز دیگه تعطیلیها رو ادامه میداد آمار مرگ و میر صفر میشد و شاید بیماری کرونا کاملا مهار میشد
بازگشایی ها با عجله انجام شد ، دلیلشم شاید فشار مالی بر مردم بود ولی ایلام هم مثل کردستان و کرمانشاه شرایطش در چند روز آینده بهبود پیدا میکنه. انشاالله
کسی که واقعاً درسخوان باشه مطلب رو با دود مثل سرخ پوست ها می گیره
اگر قراره سلامتی اولویت باشه والا 13 تیر آمار کمتر بود و الان هر روز داریم رکورد میزنیم پس لطفا مافیا نباشید با تشکر...
البته اگه ماسکو بندازی دور این اتفاق نمیفته و به سمت کاهش مبتلایان میریم ولی ولی ولی خدا این مسئولینو خیر بده اخه انقدر ماسک بدون پول و رایگان دارن بین مردم پخش میکنن که مردم میگن نگه داریم برای روز مبادا
اخه من موندم یکی که 2 تومن حقوقشه با دوتا بچه هر روزم میره سر کار باید خرج خونوادشو بده میتونه هر روز چند تا ماسک 1500 بخره بابا مردم پول نونشونو ندارن بفهمین مسئولین
طرف ماسکشو تا چند ماه مصرف میکنه نتیجشم میشه این