نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ج دولت ومسوولین بی لیاقتو بیخیالی داریم ما اصلا انگار ن انگار روزی ۲۰۰ وخورده ای آدم میمیره بیخیال مث قبل کرونا دارن کشور اداره میکنن اداره ک نابود خجالت نمیکشن از روحانی گرفته تا مسوولین وزارت بهداشت راحت میان جلو دوربین میگن تا یسال دیگه باهامون
Iran (Islamic Republic of)
مانی از پاریس
۱۹:۴۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
شما از مینا درلندن خبری ندارین.اومده ایران یا لندن مونده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
خدا شفاتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی باحالی مانی.هرچند شک دارم که مینایی
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۹:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
میگم چرا حرف زوحانی رو حساب نمکنن وقتی میگه ۲۵میلیون مبتلا بعد بهداشت میگه اینقدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
به حساب اوردن که از روزی ۶۳ مبتلا رسیدیم به ۲۵ استان قرمز و هشدار
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۹:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
یا قرآن مجید !
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
جالبه تهران چون مرکز کشوره، حتی اگر اوضاعش از همه جا داغونتر باشه طبق نظر مسئولین نباید وضعیتش قرمز باشه، یعنی کشته و مرده ی اینهمه درایت مسئولین کشور هستم، تاریخ چی ها خواهد نوشت در موردشان، باید فقط و فقط تاسف خورد، تاسف و تاسف و تا ابد تاسف...
Iran (Islamic Republic of)
موافق برگزاری کنکور سر موعد
۱۹:۱۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اینایی که میگن سامانه شاد بدرد نخوره همون بچه تنبل هایی هستند که مدام بهونه میارند تا درس نخوندن خودشون رو توجیه کنند
کسی که واقعاً درسخوان باشه مطلب رو با دود مثل سرخ پوست ها می گیره
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۹:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
جالبه اینایی که مخالف تعویق کنکورن چرا نمیان بگن علت اینکه کنکور از 13 تیر افتاد 31 مرداد چی بود؟
اگر قراره سلامتی اولویت باشه والا 13 تیر آمار کمتر بود و الان هر روز داریم رکورد میزنیم پس لطفا مافیا نباشید با تشکر...
Moldova (Republic of)
ali
۱۸:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ویروس تا 9 روز رو ماسک میشینه وقتی اون ماسکو میاری خونه درش میاری اگه ویروس روش باشه علاوه بر اینکه خودتو در معرض بیماری قرار میدی خونوادتم در معرض خطر قرارمیدی پس ماسک باعث افزایش مبتلایان میشه ن کاهش

البته اگه ماسکو بندازی دور این اتفاق نمیفته و به سمت کاهش مبتلایان میریم ولی ولی ولی خدا این مسئولینو خیر بده اخه انقدر ماسک بدون پول و رایگان دارن بین مردم پخش میکنن که مردم میگن نگه داریم برای روز مبادا

اخه من موندم یکی که 2 تومن حقوقشه با دوتا بچه هر روزم میره سر کار باید خرج خونوادشو بده میتونه هر روز چند تا ماسک 1500 بخره بابا مردم پول نونشونو ندارن بفهمین مسئولین
طرف ماسکشو تا چند ماه مصرف میکنه نتیجشم میشه این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
عروسی ها که به پا مجالس عزا هم همینطور نه کارمندش نه مردم وکوچه وباز ار رعایت می کنند موندیم چرا یه قانونی نیست ان شا الله بعد کرونا مسولین که کوتاهی کردند ومیتونستند از مرگ این همه افراد جلوگیری کنند باید تحت محا کمه قرار بگیرند البته اگه دادرسی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
تعداد تست ها بسیار پایین هست. انگار فقط قصد دارن آمارو پایین نشون بدن. اقدام پیشگیرانه دولت چی هست الان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
چقدر هم دولت نگرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
والله داریم دیوانه می شویم اصلا من که امید ندارم . همیشه هم ماسک می زنم . ولی امار را که می بینم تا یک روز منتظر می مانم ببینم خودم کرونایی نشدم . هر روزهایم اینطوری می گذرد. خداوند به همه سلامتی بدهد .
Germany
متین
۱۷:۳۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
کنکور را لغو کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
مگه برای کسی مهمه جوانان کنکوری بمیرن ارشد دکتری سراسری خسته شدیم بابا بزن بکش راحت بشیم چرا اینقدر یه دنده ولجوج هست وزارت علوم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله که سلامت باشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
واقعا عجیبه ایلام توی فروردین که آمارش در حد ۵ درصد بود و وضعیت سفید داشت ادارات یک سوم سر کار بودند و بیشتر بازار هم تعطیل بود.الان که وضعیت قرمزه همه بطور کامل میان سره کار و هیچگونه تعطیلی هم مقرر نکردند. حالا شانس آوردیم گرمای شدید این روزا مانع از خروج مردم از منزل و شلوغی بازار شده.واقعا نیاز به تعطیلی مجدد هست.دولت اشتباه کرد اگر فقط چند روز دیگه تعطیلیها رو ادامه میداد آمار مرگ و میر صفر میشد و شاید بیماری کرونا کاملا مهار میشد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۷:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
بازگشایی ها با عجله انجام شد ، دلیلشم شاید فشار مالی بر مردم بود ولی ایلام هم مثل کردستان و کرمانشاه شرایطش در چند روز آینده بهبود پیدا میکنه. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
همه استانها همینطوریه
۱۲۳۴