تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۳ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۰۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۸۶ هزار و ۵۲۳ نفر رسید.

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۵ هزار و ۲۸۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۴۹ هزار و ۲۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۶۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او تاکید کرد: تا کنون دو میلیون و ۲۷۸ هزار و ۳۸۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: همانند روز‌های گذشته استان‌های مازندران، فارس، آذربایجان‌های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری یادآوری کرد: همچنین استان‌های تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
باید به کشورهای غیر مسلمان فشار وارد کنیم که استفاده از گوشتهای حرام را متوقف کنند احتمال دارد باز هم ویروس مخربی مثل کرونا یا آنفولانزای خوکی و...دیگری رشد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین استعفا بدین هر چی زودتر بهتر هیشکی اهمیت ب حرفای نمکی نمیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مسوولین استعفا بدین هر چی زودتر بهتر
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو که عین خیالت نیست حتما عزیزی از دست ندادی بر اثر کرونا ما که عزیزمون از دست دادیم میدونیم چقدر خطرناکه مردم رعایت کنید گول یک مشت ادمای مفت نخورید خیلی هم خطرناکه و با کسی شوخی نداره نه پیر نه جوون نه سالم نه مریض میشناسه فامیل ما یک زن 25 ساله بود دوتا بچه کوچک هم داره یک بچه اش سه سالشه و یکی هم شش سال کرونا گرفت چند روزی بستری شد بالاخره فوت کرد و الان بچه های کوچکش دارن شب روز میگرند و گریه مکنن دارن دنبال مادرشون میگردن کسانی که میگن کرونا خطر نداره چرا اخه دارید الکی با جون مردم بازی میکنید چهار نفر امثال تو پیدا میشن که مردم به کشتن میدن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۴۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
متاسفانه...
متاسفانه توی این شرایط بعضی خانواده ها جشن تولد مفصل و دورهمی برگزار می کنن.
تازه کلی فامیل رو توتنگنا قرار میدن که شرکت کنید.
خدا بداد برسه
مردم فرهنگ شرایط خاص ندارن.
چرا نظام شرایط جنگی اعلام نمیکنه .
الان بیشتر از جنگ تحمیلی روزانه کشته میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آره فقط ما مردم مقصریم ...اونایی که تجمعی چون کنکور ها رو میخواند برگزار کنند و به دروغ میگن ماسک هزاروسیصد ولی کمتر از هزاروهشتصد دوهزار جایی گیر نمیاد ...اصلا مقصر نیستند...........
Germany
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط و فقط تعویق
خواهشا اینقدر پروتوکول رو نکید!
پس عروسی و عزا و دورهمی و مسافرت برگزار شه با پروتوکول دیگه، چه ایرادی داره؟
#تعویق_کنکورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اول مردم بایدجدی بگیرند ورعایت کنند دوم دولت بایدسختگیری کند جریمه فردفرددرخیابان بازار بدون ماسک رعایت فاصله خلوط کردن محیط های شلوغ تجمعات حطا درمساجد مجالس ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ای مسئولین چرا با جان و مال مردم بیچاره بازی میکنین
اینا که ماسک نمی‌زنن و دله گردی رو تو شرایطی که کادر درمان بیچاره دارن از جون خود و خانوادشون مایه میذارن پیش گرفتن اگه بالای صد هزار تومن جریمه نکنید در این فجایع شریک هستین و گناه اینهمه مرگ ومیر به گردنتونه
Iran (Islamic Republic of)
التماس تفکر
۲۰:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما روستایی ها که حوزه امتحانی از محل زندگی مون دوره چکار کنیم
تو حمل و نقل عمومی امکان ابتلا بسیار بالاست
داوطلب که فقط شهری ها نیستند ما روستایی ها هم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
به پزشکانی که روئ واکسن کرونا کار میکنن توصیه میکنم از شیره برگ درخت انجیر استفاده کنید یه جرات میگویم راه تولید واکسن از همین راه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
منم یه جرات میگم، قرص ها تو خوردی بابا جان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور دکتری میگیرید یک روز قبل عید قربان؟ قراره ما دکتری ها بشیم ذبح عظیم دیگه؟! این چ برنامه ریزی؟! شما تاریخ که دادی برای تابستون نگفتی تابستون آمار کم میشه؟ کو؟ بدتر شد که!! بعد حالا با این وضع اسفناک میخای کنکور بگیری؟ پدر و مادرای پیرمون فقط خدا حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
منظورت ۲۵۲۸۶۰۰۰هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اوایل ورود این بیماری هیچ اقدامی نکردید بعد از ان هم اندکی خیابان ها و مراکز عمومی را ضدعفونی می کردید با اب خالی البته از هیچی بهتر بود ولی اکنون دیگر هیچ اقدامی برای کنترل آن نمی کنید وروزانه بالای ۲۰۰ نفر جان خود را بر اثر این بیماری و بی تدبیری دولت از دست می دهند
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۹:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یک میلیون و 500 هزار نفر فقط قراره در کنکور سراسری شرکت کنن اگه بین همه اینا فقط 500 نفر کرونا داشته باشه و خودشون بی اطلاع از بیماریشون باشن بعد هر کدوم به دو نفر کرونا رو منتقل کنن و اون دو نفر هم به پدر و مادر و خواهر و برادر و.... میدونید چه فاجعه ای به بار میاد؟؟؟ #تعویق _سراسری
۱۲۳۴
آخرین اخبار