ایشالله هفته دیگه جهنم پیش همیم
برو شمال تی بلا میسر برووووو
کرونا بگیر
هادی
۱۶:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بشین خونت جمیله.
حامد
۱۶:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اونجا که اوضاع بدتره تازه بیمارستان هاش هم نه جا داره نه امکانات حالا خود دانید
گرچه به نظر من امثال شما بیشتر باعث گسترش کرونا تو شمال شده
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما هم فاتحه شما را از همین الآن خواندیم
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بدبختا شمالیها
ترکمنچای
۱۷:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با خودت خلوت کن ببین چقد از نظر فرهنگی فقیر هستی ؟اصلا تا بحال به این موضوع فکر کردی؟
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمار بستری خیلی ملاک مناسبی نیست ، چون الان تخت ها داره پر میشه ، و از طرفی نمیشه همه تخت ها را به بیماران کووید اختصاص داد، آمار فوت و کل ابتلا مهمه ،که با اعمال محدودیت برای تست باز هم فقط فوتی مهمه فعلا
ما بدبخت بیچاره هایی ک از صبح تاشب توی گرما ۶۰ درجه ورطوبت۹۰ درصد خوزستان مجبوریم کارگریم کنیم تا فقط لقمه نون حلال بیاریم سرسفره زن وبچه هامون چکار کنیم ،،،،،شما ک خوش به حالتون ...
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دروغ میگی عزیزم.
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خیلی هم عالی خوشا بحالت ولا
هادی
۱۶:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
وهمچنان بیرون نیا.
محمدامین
۱۶:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا بعد اون ۸ میلیون از کجا میاد حساب جنابعالی چرا حساب ماها نمیاد؟؟؟
یا مهدی ادرکنی
۱۶:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو بورس معامله میکنید؟
شغلتون چیه مگه؟
مینا از لندن
۱۴:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوست دارم برگردم ایران ولی کرونا تو تهران خیلی میتازونه به نظرتون چیکارکنم؟
بازار روزها رو بستند و بازهم بیکار شدیم.اگه میخواهید عدالت رو برقرار کنید کل پاساژها و بازار تهران رو هم ببندید.زن و بچه ما گرسنه بمونن مهم نیست مهم قشر پولداره
برو شمال تی بلا میسر برووووو
کرونا بگیر
گرچه به نظر من امثال شما بیشتر باعث گسترش کرونا تو شمال شده
شغلتون چیه مگه؟
تو لندن باشی من .....
خخخخ
مثلاااا!
من جدا نگرانتم .
مصرفت چیه
که نمیشه