نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خسته نباشید. بازم تعطیل نکنید تا همه بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
جمیله
۱۴:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما که امشب میریم شمال
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایشالله هفته دیگه جهنم پیش همیم
برو شمال تی بلا میسر برووووو
کرونا بگیر
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بشین خونت جمیله.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اونجا که اوضاع بدتره تازه بیمارستان هاش هم نه جا داره نه امکانات حالا خود دانید
گرچه به نظر من امثال شما بیشتر باعث گسترش کرونا تو شمال شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما هم فاتحه شما را از همین الآن خواندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بدبختا شمالیها
Iran (Islamic Republic of)
ترکمنچای
۱۷:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با خودت خلوت کن ببین چقد از نظر فرهنگی فقیر هستی ؟اصلا تا بحال به این موضوع فکر کردی؟
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمار بستری خیلی ملاک مناسبی نیست ، چون الان تخت ها داره پر میشه ، و از طرفی نمیشه همه تخت ها را به بیماران کووید اختصاص داد، آمار فوت و کل ابتلا مهمه ،که با اعمال محدودیت برای تست باز هم فقط فوتی مهمه فعلا
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با رعایت اصول بهداشتی و ماسک زدن بیشتر افراد جامعه تعداد بستری ها و جانباختگان کم میشه. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
احمدخوریان
۱۴:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
من که ماهیانه۸ میلیون میاد تو حسابم .۶ ماهه از خونه بیرون نیامدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خوشبحالت..................
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آفرین به تو . باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ما بدبخت بیچاره هایی ک از صبح تاشب توی گرما ۶۰ درجه ورطوبت۹۰ درصد خوزستان مجبوریم کارگریم کنیم تا فقط لقمه نون حلال بیاریم سرسفره زن وبچه هامون چکار کنیم ،،،،،شما ک خوش به حالتون ...
Netherlands
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دروغ میگی عزیزم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خیلی هم عالی خوشا بحالت ولا
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
وهمچنان بیرون نیا.
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۶:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا بعد اون ۸ میلیون از کجا میاد حساب جنابعالی چرا حساب ماها نمیاد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی ادرکنی
۱۶:۵۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو بورس معامله میکنید؟
شغلتون چیه مگه؟
Iran (Islamic Republic of)
مینا از لندن
۱۴:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوست دارم برگردم ایران ولی کرونا تو تهران خیلی میتازونه به نظرتون چیکارکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو هنوز نمردی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
گلم پرچمت ایرانه چرا چرت میگی
تو لندن باشی من .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
به نظرم برو روانپزشک خیلی عقده داری که بری خارج
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۶:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
توام مارو کشتی با این برگشتنت بابا فهمیدیم که لندن زندگی میکنی همه جا کرونا میتازونه به قول شما فقط که ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هم برگرد خونتون پشت کوها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو لندن هم اوضاع خیلی خوب نیست!
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۲:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
منم سئول هستم !


خخخخ


مثلاااا!
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۲:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
من جدا نگرانتم .
مصرفت چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
اصلا جواب مینا رو ندین همش همینو میگه میخام بیام میخام برم آخه ب ماها چه ??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
عقده لندن مارا کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
با این وضعیت چرا به دانشجویان رشته پزشکی میگین بیاین بیمارستان.؟؟؟!!!مسوولان خودشون به خواب نزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
میخوای به دانشجویای رشته عربی و تاریخ و ریاضی بگیم برن بیمارستان. تو که هنوز پزشک نشدی میترسی بری بیمارستان بعدا میخوای چی کار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مثلا پزشک اینده هست!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
کادر درمان خسته شده مسوولین کجایین ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
این غول مرحله آخره از این مرحله به سلامت بگذرید میشید دکتر اون موقع میتونید روزانه معادل یک ماه حقوق یک کارمند درآمد داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۲۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کرونا رو بی خیال برید دنبال زندگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چشم . منتظر فرمان شما بودیم
Iran (Islamic Republic of)
محرم
۱۴:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بازار روزها رو بستند و بازهم بیکار شدیم.اگه میخواهید عدالت رو برقرار کنید کل پاساژها و بازار تهران رو هم ببندید.زن و بچه ما گرسنه بمونن مهم نیست مهم قشر پولداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
این عدم هماهنگی درست نیست ، اینجا و در این مواقع باید قانون همه یا هیچ برقرار بشه
که نمیشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
آقامجید❤❤
۱۴:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
روزی ۲۰۰ خانواده داغدار میشن ولی دریغ از یک حرکت مثبت!!!! پس باید چه اتفاقی بیفته که حرکتی بزنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از حرکت مثبت بگم براتون که میخوان از آخر این هفته شروع کنن به گرفتن کنکورهای بزرگ با سه میلیون جمعیت !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هعی :'(
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سه میلیون کنکوری؟ کنکوریا سالهاست زیر یک میلیون نفرند
۱۲۳۴