نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هیولا امروز خیلی گشنش بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بریم شمال جوج بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۵:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
عزیزان زیاد جوش نزنید تصمیم گرفته شده میخوان به ایمنی گله ای برسیم.هرکسی خودش باید مراقب باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۹ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
ولا ما ک نفهمیدیم منظور آقایون از ایمنی چیه ? بقول خودشون گفتن باید ۷۰ درصدو از مردم بگیره تا بفهمیم چی ب چیه ملت بیچاره
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از بس رعایت کردیم و ماسک زدیم کم نشد آمار دیگه تکراری شد کرونا. آدم انگیزه شو از دست میده دویست و پانزده نفر فاجعس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
شماتوایران مراعات میکنید یاامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چطو خیلی راحت میگن ۲۰۰ وخورده ای ادم مرده ????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چون جون مردم واسشون مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۵:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایشالله کنکورو بر گذار کنین کم ترم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چطوری باید بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
روشون میشه ?? اوایل میگفتن ما هنر کردیم وافتخار افرینی کردیم پ کجا بود ? فاجعه کردن با آمارشون ۲۵ میلیون فعلا
Netherlands
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یه جای کار ایراد داره آمارخیلی متغیر نیست. ن خیلی بالامیره ن خیلی پایین میاد.استان کرمان16تافوتی داشته حالافرض براینکه میانگین همه استان رو 16بگیریم 31استان میشه.496اصلا400ن 300ن 250خوبه؟بااین حال میشه بگین چنداستان فوتی ندارن؟
Netherlands
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یه جای کار ایراد داره آمارخیلی متغیر نیست. ن خیلی بالامیره ن خیلی پایین میاد.استان کرمان16تافوتی داشته حالافرض براینکه میانگین همه استان رو 16بگیریم 31استان میشه.496اصلا400ن 300ن 250خوبه؟بااین حال میشه بگین چنداستان فوتی ندارن؟
Iran (Islamic Republic of)
گودرز کبیر
۱۴:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
استقلال سرور پرسپولیسه لایک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آخه اینجا نوشته 200نفر مردن بعد تو میای چرت مینویسی و
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
رو که نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برو بابا تو هم دلت خوشه مث اینکه دیشب یادته رفت گل چن متری خوردین
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۴:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
طبق جدید ترین بررسی ها
و مطالعات استراتژیک شجره نامه ای و با توجه به. حروف مشترک
(ک، ر. و، ن ، ا )
مشخص شده که کرونا جزو اقوام بسیار دور کنکور هستش
و محققان و دانشمندان در حال پیدا کردن نسبت فامیلی بین این. دو بیماری میباشد.

و در پیامی که دیشب کرونا به کنکور در پست توییتری اش گذاشت اظهار داشت که به داوطلبان کنکور کاری ندارد و خود کنکور ايشالا کار همشون رو میسازد.
و گفت که در فامیل ما هر بیماری به طریقی فرد رو به تباهی میکشاند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ایول
احسنت
حالا کنکور بدیم کرونا بگیریم
کنکور ندیم یا باید بریم سربازی یا به زور خونه شوهر
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۶:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خدا تورو مخصوص شفاده بده :/
Iran (Islamic Republic of)
ساکت روحی
۱۴:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه روزی ۲۰۰ نفر فوت کنند ماهیانه میشه ۶۰۰۰۰ سالیانه میشه ۷۲۰۰۰۰..به زودی همه درگیر میشویم.
Iran (Islamic Republic of)
جدول ضرب
۱۵:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
د‌وباره حساب کن و با اشتباه حساب کردن دچار استرس نشو
گاهی ساکت بودن موجب آرامش روحی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ممدم ممد
۱۵:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
داداش فکر کنم به ریال حساب کردی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ضرب و جمع برای چندم ابتدایی بود ؟ سوم یا چهارم؟
۲۰۰x۳۰=۶۰۰۰ نه ۶۰۰۰۰
گرچه همین هم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
30×200=6000 نه شصت هزار
Iran (Islamic Republic of)
ساکت روحی
۱۴:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اگه روزی ۲۰۰ نفر فوت کنند ماهیانه میشه ۶۰۰۰۰ سالیانه میشه ۷۲۰۰۰۰..به زودی همه درگیر میشویم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اشتباهت همون اوله!ماهیانه میشه 6000
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله در روزهای آینده وضعیت بهتر میشه.
اکثر مردم ماسک زدن و اصول بهداشتی رو بیشتر رعایت میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۴:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کرونا داره نابود میشه جای هیچ گونه نگرانی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
از کجا به این استدلال و تنیجه رسیدین ؟؟؟؟ بگید ماهم بدونیم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
البته سر راهش تو رم با خودش میبره حسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کرونا داره نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
الهی آمین اما ما ک نمیبینیم
Iran (Islamic Republic of)
داود شلیل فروش
۱۴:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط شلیل بخورید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
داوود !! به جا شلیل برو زردآلو بفروش !
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۴:۴۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور بزرگترین معضل ........کرونا رو لغو کنید و همه رو مستقیم بفرستید دانشگاه دولتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نه بابا ؟
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خودت فهمیدی چی گفتی؟(کرونارولغوکنید؟)بعدش مگه میشه یک میلیون وصدهزارنفروفرستاد دانشگاه دولتی؟خدایاماباکیاشدیم 85میلیون نفر؟
۱۲۳۴