نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
پس ماسکم جواب گو نیست ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۰:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام
ماسک لازم است ولی کافی نیست
معنی فرهنگ مراعات فاصله اجتماعی را مردم نمیدانند .وبه طور مطلوب رعایت نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
یه حسی بهم میگه از فردا آمارها یهو کم میشه. شاید فوتی ها مثلا بشه 150 تا ولی مسلما تا چن روز دیگه خیلی بهتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
مگه ندیدی روحانی گفت چن روز آینده دو برابر میشن
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۰:۵۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام
آمار کم خواهد شد.ولی پاییز فاجعه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
نمیدونم چرا همه اینقدر استرس دارن بابا بخدا کرونا خطر نداره من که عین خیالم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چون شما عزیزت زنده کنارت نه زیر خاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تموم دنیا رو فلج کرده کادر درمان داره هلاک میشه ... مثل شما دارن دنیا رو نابود میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چون نگرفتی که بفهمی چیه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
همین امثال شمان که با بی خیالیشون کارو به اینجا کشوندند
Germany
محمد
۱۷:۳۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید
Germany
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
دوست عزیز کسی دنبال لغو نیست ذهن ها رو گمراه نکنید
همه خواستار تعویق تا شرایط مساعدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خودت میگی حوان ۲۱ ساله پس خیلی زدوه ناامید شدی خدابزرگه پدران ما بعد از ۷۰ سال تازه بعضی هاشون یک خونه خریدن .بعدا هم الان وقت انتقام گیری نیست جان همو به خطر میفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
هر موقع مسوولین امار ب صفر رسوندن مردم سوگواری میکنن واسه محرم یعنی دولت ومسوولین ما خیال ندارن ایی کرونا رفتنی بشه ?? احتمالا اخرین کشور ما باشیم ک بقول مسوولین تا یسال آینده با ماس اینا میخان واکسن از کشورای دیگه خریداری نکنن تا شاید دوسال دیگه خودشون بسازن تا اوموقع واکسنشون فقط بدرد مسوولین میخوره چون تموم ملت میمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
باید هر چی که باعث تجمع میشه تعطیل کرد جان مردم در خطر است خطر خطر مراقب باشید ماسک بزنید زن و بچه ها تون بیرون نیارید
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۶:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امروز آقای دکتر سمیعی ، از چهره های شاخص علوم آزمایشگاهی، استان کرمانشاه، به خاطر کرونا از میان ما رفت.
لطفا رعایت کنید با یه ماسک حداقل.
Iran (Islamic Republic of)
*
۲۰:۲۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا اسمتو مثل اسم من گذاشتی فقد ما با این اسم اینجا فعالیت داشتم :/
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خود مردم رعایت نمیکنن.90درصد مردم مقصرن.تا دو روز تعطیل میشه مسافرت و دور همی.جشن عروسی برگزار میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا اینقدر راحت صحبت میکنی واینطوری میگید مطمئنن شما ازخود مردم نیستید که اینو میگید وگرنه اینقدر با اطمینان نمیگفتید ۹۰ درصد ،مطمئن باشید برعکس ۹۰ درصد رعایت میکنن اینو مطمئن باشید شاید به چشم شما نمیاد چون که از خود جنس واحساس درددل نردم نیستید که اینو میگید خواهش میکنم Yjcاین نظر رو پخش کنید ازتون خواهش میکنم که دیگه همچین افرادی نیان وبه هموطنانشون توهین کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
الان من افسردگی دوقطبی دارم خیلی دوست دادرم ازدواج کنم ولی شرایط شو ندارم عمون بهتر کرونا بیاد بکشه
Sweden
نگین
۱۶:۳۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مراسم عروسی جز تجمع محسوب میشه ولی کنکور و و مراسم عاشورا جز تجمع نیست /:
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آ باریکلا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۵۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آبجی تو ایران خوبه برای بعضی ها نه تویه که تو خارج هستی هیچ گرفتاری نداری
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکوربارعایت پروتکل بهداشتی برگزارمیشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
توی هر تجمعی نباید شرکت کرد خطرناکه. تجمع تجمعه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ناشناس عزیز پس از این به بعد برای توجیه عروسی هم میگیم با رعایت پرتوکل بهداشتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط متاسفانه ...‌ واقعا ما برا مسوولین ودولت مون متاسفیم همیجوری ملتو رها کردن ک بیشتر ادم بمیره اگه حون ملت واسشون مهم بود ی خرده بفکر بودن حداقل میتوتستن ترددهای بین استانی و ممنوع کنن دیگه همه مردم میدونن دولت عمدا نمیخاد مهار شه
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۶:۲۳ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط خدا خودش به دادمون برسه از دانشمندان که کاری برنمیاد
Iran (Islamic Republic of)
سرباز ولایت
۱۶:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
آمار فوتی بیشتر از ایناست
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۵۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
بزار بمیار من جوون 21 ساله به چه امیدی زندگی کنم نه شغل ن می تونم ازدواج کنم بمیرم بهتره نهه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله رفته رفته اوضاع بهتر میشه
توکلت به خدا باشه آقا رضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
اوههه اول جوونیت چقد ناامیدی اول شغل ازدواجم ک حالا زوده برات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
امید داشته باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خیلیا مثله شما هستیم،
به خدا توکل کن
Netherlands
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
تو21سالته ناامیدی؟پس من باید چکارکنم که 39سالمه مجردوبیکار
Iran (Islamic Republic of)
*
۱۷:۲۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۱:۴۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
منم دیگه هیچ امیدی به زندگی ندارم بیشتر مردمم بخاطر همین ماسک نمیزنن چون مرگ و زندگی براشون فرق نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
برو معلول کارآفرین عروسک ساز شمالی رو سرچ کن و درس زندگی بیاموز
۱۲۳۴