دوست عزیز کسی دنبال لغو نیست ذهن ها رو گمراه نکنید
همه خواستار تعویق تا شرایط مساعدیم
ناشناس
۱۷:۱۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
خودت میگی حوان ۲۱ ساله پس خیلی زدوه ناامید شدی خدابزرگه پدران ما بعد از ۷۰ سال تازه بعضی هاشون یک خونه خریدن .بعدا هم الان وقت انتقام گیری نیست جان همو به خطر میفته
هر موقع مسوولین امار ب صفر رسوندن مردم سوگواری میکنن واسه محرم یعنی دولت ومسوولین ما خیال ندارن ایی کرونا رفتنی بشه ?? احتمالا اخرین کشور ما باشیم ک بقول مسوولین تا یسال آینده با ماس اینا میخان واکسن از کشورای دیگه خریداری نکنن تا شاید دوسال دیگه خودشون بسازن تا اوموقع واکسنشون فقط بدرد مسوولین میخوره چون تموم ملت میمیرن
چرا اینقدر راحت صحبت میکنی واینطوری میگید مطمئنن شما ازخود مردم نیستید که اینو میگید وگرنه اینقدر با اطمینان نمیگفتید ۹۰ درصد ،مطمئن باشید برعکس ۹۰ درصد رعایت میکنن اینو مطمئن باشید شاید به چشم شما نمیاد چون که از خود جنس واحساس درددل نردم نیستید که اینو میگید خواهش میکنم Yjcاین نظر رو پخش کنید ازتون خواهش میکنم که دیگه همچین افرادی نیان وبه هموطنانشون توهین کنند
رضا
۱۶:۴۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
الان من افسردگی دوقطبی دارم خیلی دوست دادرم ازدواج کنم ولی شرایط شو ندارم عمون بهتر کرونا بیاد بکشه
آبجی تو ایران خوبه برای بعضی ها نه تویه که تو خارج هستی هیچ گرفتاری نداری
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکوربارعایت پروتکل بهداشتی برگزارمیشه.
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
توی هر تجمعی نباید شرکت کرد خطرناکه. تجمع تجمعه دیگه
محسن
۱۷:۱۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ناشناس عزیز پس از این به بعد برای توجیه عروسی هم میگیم با رعایت پرتوکل بهداشتی .
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط متاسفانه ... واقعا ما برا مسوولین ودولت مون متاسفیم همیجوری ملتو رها کردن ک بیشتر ادم بمیره اگه حون ملت واسشون مهم بود ی خرده بفکر بودن حداقل میتوتستن ترددهای بین استانی و ممنوع کنن دیگه همه مردم میدونن دولت عمدا نمیخاد مهار شه
ماسک لازم است ولی کافی نیست
معنی فرهنگ مراعات فاصله اجتماعی را مردم نمیدانند .وبه طور مطلوب رعایت نمیکنند.
آمار کم خواهد شد.ولی پاییز فاجعه میشه.
همه خواستار تعویق تا شرایط مساعدیم
لطفا رعایت کنید با یه ماسک حداقل.
توکلت به خدا باشه آقا رضا
به خدا توکل کن