به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستری شدند.
لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
انجام بیش از دو میلیون و ۴۰۵ هزار آزمایش تشخیص کرونا
لاری بیان کرد: ۴۰۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
او گفت: استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
سه نفر از خونوادمون مبتلا هستن هر جا میبریم برا آزمایش،برا سی تی اسکن و .... انجام نمیدن، میگن باید بالای ۶۰ سال باشین یا خانم باردار
فقط تست آنتی بادی خون اونم آزمایشگاه های خصوصی
فکر کنم سرکار خانم لاری منظورشون از ۲۰۰۰ نفر مبتلا کسایی هست که کارشون ب سردخونه کشیده، هه
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه همه که نمیتونن چهار ساعت ماسک بزنن تمرکزشون از دست میدم همراه با ترس و استرس امسال نرین کنکور بدین خودتونو به کشتن ندین اگر الان نفر اول کنکورم بشین کرونا بگیرین فایده نداره باید برین بیمارستان بستری بشین و دور از جون آخرش مرگه ****دوستتون دارم ایشاالله در پناه خدا باشید****
ببینید کی گفتم
جان انسان ها از هر چیزی ارزشمند تر است.
به نظر گزینه ها و در نهایت جابه جا کرد