تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۰۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

لاری افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

انجام بیش از دو میلیون و ۴۰۵ هزار آزمایش تشخیص کرونا

لاری بیان کرد:  ۴۰۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
captcha
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
دکتر لاری این آمارها رو از کجا میارن؟
سه نفر از خونوادمون مبتلا هستن هر جا میبریم برا آزمایش،برا سی تی اسکن و .... انجام نمیدن، میگن باید بالای ۶۰ سال باشین یا خانم باردار
فقط تست آنتی بادی خون اونم آزمایشگاه های خصوصی
فکر کنم سرکار خانم لاری منظورشون از ۲۰۰۰ نفر مبتلا کسایی هست که کارشون ب سردخونه کشیده، هه
Brazil
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
یکی به من بگه اون 95 درصد از کجا اومده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
مسولین وقتی قرنطینه نمی کنند میشه 26 استان خدا بخیر کنه عاقبت ملت ما را با این مسولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خدایا گرونی رازودترازبین ببر
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۰۸:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
لطفا همه رعایت کنید . دعا فراموش نشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
باکرونا بازدن یک ماسکی کمی پیشگیری کرد اماباگرونی چگونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
هرکی از جونش سیر میره مراسم محرم اما حیف اینش بدع ک بقیه مبتلا میشن وگرن برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کنکور چیه میخوان به موج بیکاران کشور بیافزاید الان من که لیسانس دارم بیکارم 32سالمه بعد اصرار دارین کنکور برگزار بشه
کافی یک نفر داخل حوزه امتحانی کنکور عطسه کنه همه که نمیتونن چهار ساعت ماسک بزنن تمرکزشون از دست میدم همراه با ترس و استرس امسال نرین کنکور بدین خودتونو به کشتن ندین اگر الان نفر اول کنکورم بشین کرونا بگیرین فایده نداره باید برین بیمارستان بستری بشین و دور از جون آخرش مرگه ****دوستتون دارم ایشاالله در پناه خدا باشید****
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تو این اوضاع و شرایط که کسی رعایت نمیکنه و کسی هم به فکر مردم نیست باید به پرستارا و دکترا خدا قوت گفت واقعا شرایط سختی دارند انشاالله همیشه تندرست باشند
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
نزدیک کنکورا که بشه آمارو پایین اعلام میکنن که همه برن
ببینید کی گفتم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ترو خدا این بیماری رو هر طور شده و به هر قیمتی شده کنترل کنید.
جان انسان ها از هر چیزی ارزشمند تر است.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با این وضعیت میخوام کنکور رو برگزار کنن نظرسنجی هم انجام دادن که 95 درصد مخالف تعویقن آره تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کجا انجام دادن ؟ ما در فضای مجازی در نظر سنجی شرکت کردیم و درصد بالایی موافق تعویق بودن
به نظر گزینه ها و در نهایت جابه جا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
yjc من شهروند تهرانم، ازشون بپرس چرا با وجود اینکه حدود 90 درصد مردم (بصورت میانگین در مکان های مختلف مثلا مترو 100درصد، اتوبوس ها 85درصد و...) ماسک می زنند پس چرا آمار مبتلایان پایین نمیاد؟ این هم میگن ماسک بزنید الکیه؟ از روی ناآگاهی یه چیزی پروندن؟ میخوان ماسک هاشون رو بفروشن؟ یا چی؟؟
Germany
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کرونا باعث شده تمام بیمارستانهای خصوصی پر شه و تمام بیمارستانهای دولتی هم همین طور و مردم میدونید چقدر هزینه درمان میکنند البته تلاش پزشکان و پرستاران رو زیر سوال نمیبرم و دستشون درد نکنه ولی از طرفی نظام بهداشت و سلامت تمام مشکلات مالیش برطرف شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اسکن ریه 250هزارتومن پول دادم کرونا گرفتم هزینه ها خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عدم تعویق کنکور خطرات بیشتری به دنبال دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
95 درصد داوطلبان مخالف برگزاری کنکور میباشند .
۱۲۳۴
آخرین اخبار