روز عرفه مثل شب قدر محل استجابت دعاست یادتون نره دعا برای ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و ریشه کن شدن بیماری شفای مریضان دعا برای عافیت و عاقبت بخیری و دعا برای کادردرمان و... انشاالله
سلام
فرصت خم کردن شیب صعودی بیماری را درتابستان از دست دادیم .
مردم باید مثل برقگرفتگی از کرونا بترسن.
دیروز جشن تولد مفصلی توسط همسایه ها در مجتمع مابرگزارشد.
خدابه خیر بگذره
بهداشت و سنجش بیاد بگه چجوری میخواد سلامتی چندین میلیون شرکت کننده و خانواده شرکت کننده توی ازمون هارو تامین میکنه؟
ایا اگر امار بالا رفت میاد بگه ما اینکارو کردیم و بابت عدم مدیریت و تصمیم درست خسارت و تاوان بده یا اینکه میاد میگه شرکت کننده ها یک جای دیگه گرفتن و به ما ربطی نداره؟؟؟؟
پروتکل های اعلامی تون هم همین الان بفرستین who خندشون میگیره
دفترچه رو به جای پایین صندلی به فرد تحویل میدین؟ پد الکلی بعد از اثر انگشت؟؟ زحمت میکشین
شما بیا بگو جمعیت شرکت کننده توی هوای گرم چندین ساعت چکار میکنی؟
14و16مردادقراره دوعروسی توشهرستان فاریاب استان کرمان برگزاربشه.ازآنجایی که شهرستان فاریاب همه همدیگرو میشناسند تواین عروسی هاجمعیت زیادی جمع میشه و متاسفانه برخوردی هم صورت نمی گیره.
یا خدا
انگار نه انگار که اینهمه دارند توصیه می کنند که در مراسم ها و تجمعات شرکت نکنید
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چرا بشه ؟ فقط عروسی بده ؟
فردا بچه ها دارن میرن کنکور دکترا بدن بد نیست
عروسی بگیرن چه اشکالی داره
ناشناس
۱۶:۵۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تو را خدا مواظب خود خانواده و هموطنان که واقعا ایام سختی را می گذارانند باشید . عروسی و عزا و فاتحه را ساده برگذار نماییم .که تاسف خوردن هیچ فایده ای ندارد .
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
جناب ناشناس:آدم تو عروسی ماسک نمیزنه و فاصله دار هم نمیشینه، تازه غذا هم میخورهتو عروسی.
ولی میشه مسئولین با رعایت فاصله و ماسک بچه ها توی کنکور مراقب باشن به هرحال تصمیم اینا برا آزمون آخر مرداده و عوضش نمیکنن.
حقیقتا استرس وامروز فردا بچه ها روداغون کرده.
از کجا معلوم بندازن یکی دوماه دیگه کرونا کم شه؟!
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عروسی بگیرید و شاد باشید. عزاداری که برگزار میشه. عروسی هم ایرادی نداره
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
yjc عزیز شما فقظ خبرها رو اعلام میکنید یعنی واقعا نمیخواید کاری کنید؟؟؟
لطفا قضیه کنکور رو جم کنید توی این اوضاع اصلا مناسب نیست که برگزار بشه.
ببخشید چراگنده میکنید همه چی رو ۴ساعت ماسک بزنید نمیمیرید .مگه همه مردم درشرایط سخت هرروز سرکارنمیرن. شماهم ۴ساعت به اندازه نصف روزمیخواین ماسک بزنید
داودعلمدار
۱۷:۳۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عزیز فاصله های که برا برگزاری امتحان برچیدن صندلیهارعایت می شود ،طبق رعایت فاصله بهداشتی هست،می مونه جلوی دربهای ورودی که باید برنامه ریزی شود
mi
۱۹:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اخه خبرنگاران yjc چیکار میتونن بکنن اخه
فوقش میتونن اخبار رو اعلام کنن این بیچاره ها ..
مسئولین که بی تفاوت اند و کاری انجام نمیدن گناهکارن
وگرنه yjc تا حدودی کار خودشو درست انجام میده
منم فردا کنکور دارم وصیت کردم اگه کرونا بگیرم و بمیرم باید باعث و بانیه برگزاری کنکور اعدام بشه
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
واااای منممممم
*
۱۶:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
توبرو ببینیم چی میشه اگه به ضررت نموم شد دیگه ما کنکور شرکت نکنیم :/
عرفان تبریزی
۱۵:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
با سلام
یه سوال دارم . یه نفر که حالش بده سرفه خشک دارد . تب و لرز دارد بدن درد به شدت وعصبی عصبی و بی حال .
و از بدن درد بهخودش میپیچه اسم بیماریش چی هستش ؟
بله منم میگم کرونا+
اما جالبه میری بیمارستان یه تست خون میگره میگه برو خونه چیزیت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب من رعایت میکنم میفهمم دردم کرونا هستش و خودمو قرنطینه میکنم به کسی نزدیک نمیشم . اما خیلی از دوستان میگن دیدی من که منفی هستم پس برم تو جامعه ؟ نمیدونم چرا کرونا رو میکن چیزیت نیست ؟؟؟؟؟؟
سلام
من دریک مرکز درمانی کار میکنم از پزشک سوال کردم
متاسفانه منفی ومثبت شدن تست کرونا بین علما اختلافه ونمیتوان نتیجه راکرونا اعلام کرد
یا اعلام نکرد.
مردم کلا باید مراقب باشن.
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تخت خالی ندارن پرسنل هم ندارن به خاطر این میگم برو خونه بدتر شدی بیا
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تست خون اصلا روش خوبی نیست و آنتی بادی های موجود در خون رو نشون میده که مدتی بعد بیماری خودش رو نشون میده نه وقتی که تازه بیمار شده باید از تست مخصوص کرونا استفاده شه و سی تی اسکن که سی تی اسکن زمانیکه ویروس به ریه آسیب میزنه رو نشون میده
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
منم آزمایش خون دادم تو آزمایشم معلوم نشد کرونا دارم ولی اسکن ریه رفتم تو اسکن معلوم شد کرونا گرفتم در حالی که تنگی نفس شدید داشتم و خفه میشدم
عرفان تبریزی
۰۹:۲۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
خدای بیاییم این زنجیره رو قطع کنیم .
نگیم من گرفتم خوب شدم خدای بیماری سختیه درک کنید .
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
این همه میگن درخواست لغو طرح ترافیک دادیم و مردم از اجتماع بیش از 10 نفر دوری کنند بعد مصر هستند با باز کردن پنجره کنکور هارو برگزار کنند
#تعویق_کنکور_سراسری.
من کاملا خوندم و امادم.از وقتی هم که کرونا اومده بیرون نرفتم.
اقایون میگفتند که قراره اروپا از ما الگو بگیره.کشور های دیگ دارن وارد فاز مهار میشن ما وارد فاز اوج گیری.اقایون میگن اگه تعطیل کنیم همه جا رو اقتصاد فلج میشه،اونی که اینو میگه یا نمیدونم فلج چیه یا از مردم نیست.عزیز من اقتصادی که در طی ۱ سال خودرو در اون قیمت خودرو ۴۵۰درصد افزایش قیمت پیدا کنه فلجه.
با سلام وقتی سازمان سنجش قول داده که شرایط طوری فراهم میشه که کسی کرونا نگیره و ما با اعتماد به این حرف مجبوریم به سر جلسه ی کنکور دکتری یا کارشناسی یا سراسری بریم باید پشتوانه ای داشته باشیم
از قوه ی قضاییه خواهشمندیم که اگر بعد از برگزاری کنکور ها آمار کشته شدگان بیشتر شد بخصوص داوطلبان کنکوری و خانواده هایشان باید تمام تصمیم گیرندگان برگزاری کنکور که مخالف تعویق کنکور بودن اعدام بشن
تا در آینده عبرتی بشه که جان مردم رو با منافعشون معامله نکنن
چرا باید جان مردم و تعداد کشته شدگان فقط یه رقم بی ارزش براشون باشه
لازم به ذکر هست بدونید که اقای قالیباف خواستار برسی سریع زمان دقیق کنکور شدند ...
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
موافقم
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
احسنت،به همین خیال باش ،مگه بعداز باز کردن کلیه محدودیتهاو تعطیلات که داشتیم این همه فوتی رفته بالاو موج دوم که آقایون راصی نمیشن بگن قوه قضاییه کاری کرده برخوردی کرده که حالا بخدا این کارو بکنه ،مطمئن باش نه برای کنکور ونه برای مدارس که باز فاجعه بدترازاین و پائیزوزمستان پیشرو هم هیچ کاری نمیکنن تنها کاری که میکنن فقط فقط به فکر روز به روز گرونی بیشترو بیشتر واقتصادو نفت وگاز که نکنه یه دفعه تعطیل بشه و فلج بشن وگرنه جون مردم که اصلااااااامهم نیست این همه گفتن ماسک بزنید دقیقااااا دوهفته بعداز ماسک زدنهای اجباری امار فوتیها از ۱۰۰،۲۰۰نفر کمتر نشده مبتلا ها که پیش کیش ،،،حالا یه مقداری تعمل و تفکررررر..........
فرصت خم کردن شیب صعودی بیماری را درتابستان از دست دادیم .
مردم باید مثل برقگرفتگی از کرونا بترسن.
دیروز جشن تولد مفصلی توسط همسایه ها در مجتمع مابرگزارشد.
خدابه خیر بگذره
ایا اگر امار بالا رفت میاد بگه ما اینکارو کردیم و بابت عدم مدیریت و تصمیم درست خسارت و تاوان بده یا اینکه میاد میگه شرکت کننده ها یک جای دیگه گرفتن و به ما ربطی نداره؟؟؟؟
پروتکل های اعلامی تون هم همین الان بفرستین who خندشون میگیره
دفترچه رو به جای پایین صندلی به فرد تحویل میدین؟ پد الکلی بعد از اثر انگشت؟؟ زحمت میکشین
شما بیا بگو جمعیت شرکت کننده توی هوای گرم چندین ساعت چکار میکنی؟
انگار نه انگار که اینهمه دارند توصیه می کنند که در مراسم ها و تجمعات شرکت نکنید
فردا بچه ها دارن میرن کنکور دکترا بدن بد نیست
عروسی بگیرن چه اشکالی داره
ولی میشه مسئولین با رعایت فاصله و ماسک بچه ها توی کنکور مراقب باشن به هرحال تصمیم اینا برا آزمون آخر مرداده و عوضش نمیکنن.
حقیقتا استرس وامروز فردا بچه ها روداغون کرده.
از کجا معلوم بندازن یکی دوماه دیگه کرونا کم شه؟!
لطفا قضیه کنکور رو جم کنید توی این اوضاع اصلا مناسب نیست که برگزار بشه.
فوقش میتونن اخبار رو اعلام کنن این بیچاره ها ..
مسئولین که بی تفاوت اند و کاری انجام نمیدن گناهکارن
وگرنه yjc تا حدودی کار خودشو درست انجام میده
یه سوال دارم . یه نفر که حالش بده سرفه خشک دارد . تب و لرز دارد بدن درد به شدت وعصبی عصبی و بی حال .
و از بدن درد بهخودش میپیچه اسم بیماریش چی هستش ؟
بله منم میگم کرونا+
اما جالبه میری بیمارستان یه تست خون میگره میگه برو خونه چیزیت نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب من رعایت میکنم میفهمم دردم کرونا هستش و خودمو قرنطینه میکنم به کسی نزدیک نمیشم . اما خیلی از دوستان میگن دیدی من که منفی هستم پس برم تو جامعه ؟ نمیدونم چرا کرونا رو میکن چیزیت نیست ؟؟؟؟؟؟
من دریک مرکز درمانی کار میکنم از پزشک سوال کردم
متاسفانه منفی ومثبت شدن تست کرونا بین علما اختلافه ونمیتوان نتیجه راکرونا اعلام کرد
یا اعلام نکرد.
مردم کلا باید مراقب باشن.
نگیم من گرفتم خوب شدم خدای بیماری سختیه درک کنید .
من کاملا خوندم و امادم.از وقتی هم که کرونا اومده بیرون نرفتم.
اقایون میگفتند که قراره اروپا از ما الگو بگیره.کشور های دیگ دارن وارد فاز مهار میشن ما وارد فاز اوج گیری.اقایون میگن اگه تعطیل کنیم همه جا رو اقتصاد فلج میشه،اونی که اینو میگه یا نمیدونم فلج چیه یا از مردم نیست.عزیز من اقتصادی که در طی ۱ سال خودرو در اون قیمت خودرو ۴۵۰درصد افزایش قیمت پیدا کنه فلجه.
از قوه ی قضاییه خواهشمندیم که اگر بعد از برگزاری کنکور ها آمار کشته شدگان بیشتر شد بخصوص داوطلبان کنکوری و خانواده هایشان باید تمام تصمیم گیرندگان برگزاری کنکور که مخالف تعویق کنکور بودن اعدام بشن
تا در آینده عبرتی بشه که جان مردم رو با منافعشون معامله نکنن
چرا باید جان مردم و تعداد کشته شدگان فقط یه رقم بی ارزش براشون باشه
لبخند بزن.
مسئولینم فکری نمیکنن
به کی باید بگیم؟؟؟؟؟؟