نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۵۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام.. تو این اوضاع بد کرونا، چرا من که پرستار هستم و باردار هستم، با مرخصی من موافقت نمیشه. این همه وزارت بهداشت از برنامه هاش برای مادران باردار حرف میزنه، چرا با این اوضاع باید سر کار برم . مگه ما مثل بقیه باردارها که گروه پر خطر به حساب میان فرق داریم. چرا برای پرسنل خودشون ارزش قائل نیستن. مگه ما با بقیه مردم فرق داریم. چرا خبر نگاران محترم پیگیری نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۱۵:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
من بار قبل هم پیام گذاشتم کسی پیگیر نشد در این خصوص. اصلا مرخصی استعلاجی به خود پرستار ها تو بیمارستان خورشید اصفهان نمیدن و اگر طرف بد حال باشه بهش فقط ده روز مرخصی میدن. یعنی وقتی کرونا داری باید تردد کنی و بیای بیمارستان تو شیفت اگر هم مردی به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۵:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بارواری و سرکار؟؟؟ اونم تو این کروونا

واقعا این گل به خودی وزارت بهداشت است. با احترام
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سارا خانم حق با شماست.
از زحمات شما و همکاراتون کمال تشکر داریم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام،لطفا بگوش آقای سلامی خبرنگار 20:30 برسونید . سریع رسیدگی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عزیز دلم سلام.
من دست تک تک شما کادر درمان رو میبوسم.
کاش از دست ما کاری برمیومد.
من فقط به نوبه خودم بسیار رعایت میکنم و فقط برای کار بیرون رفته ام و بیشتر خریدم رو هم اینترنتی انجام میدم اما شرمنده شما کادر درمان هستم که کار بیشتری از دستم برنمی آید.
بنظر من شما با این شرایط خاصت کلا قید کار رو بزن و تو خونه بشین.
انشالله جگر گوشت که سالم بدنیا اومد بعد چند ماه دوباره برگرد سرکار، انشااله اونموقع کار برات گیر میاد.
امیدوارم در سلامت کامل باشید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
لطفا yjc حرف خانم سارا رو پیگیری کنید.وبه گوش مسئوله مربوطه برسونید.ایشون حق دارن.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام
وضعیت دادن مرخصی به کادر درمان نیاز به نظارت دارد.مرخصی ها باید طولانی تر باشد ضمنا نباید از استحقاقی کم شود.دولت باید مثل شرایط جنگی از داوطلبان استفاده کند.
Iran (Islamic Republic of)
بچه های سلطان آباد بهارستان
۱۴:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تو محل ما هیچکس رعایت نمیکنه و هیچکس هم نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
از کلمه هیچکس استفاده نکن ، چون هستند مردمی که اهل رعایت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
نیوشا
۱۴:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کنکور رو لغو کنید .اول اینکه من درس نخوندم دوم اینکه کرونا خطرناکه سوم اینکه همه رو بدون آزمون بفرستید دانشگاه دولتی تا دانشگاه آزاد ورشکست بشه
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۵:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کسی که درس نخونده باید موافق برگزاری باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
حتما . امر دیگه ای ندارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ای جونم صداقت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
اصلا هم معلوم نیست که شما پشتیبان کنکوری هستید و میخواید با این کارتون بگید که موافقان تعویق درس نخون اند /:
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
فرمایش دیگه ای ندارید؟ بفرمایید. رودروایسی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
نیوشا چرا درس نخوندی ؟
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
‏‎1‎می خواستی درس بخونی2کروناخطرناک هست ولی دلیل نمیشه کنکوربرگزارنسه.3مگه دانشگاه چقدظرفیت دارن بدون کنکورهمه برن دانشگاه.خواب دیدی خیرباشه.
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۶:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
هادی تو واسه همه باید نظر بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مشخصه که شما برای بر سوال بردن کسانی که خواهان تعویق هستند این حرف ها رو میزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چی شد قرار بود از شنبه همه چی عادی بشه آقای رئیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
گفت شنبه ولی نگفت از کدوم شنبه :)
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خب ، کدوم شنبه مهمه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
یه جوری میگن امار بالا نیست و مشکلی نیست انگار از همه تست میگیرن
حتما پیش خودشون فکر میکنن توی کشور ۸۰ میلیونی این تعداد کمه
شما بیا سالن کنکور درب حوزه از هر کسی تست کرونا بگیر اندازه کل مبتلایان که تا حالا پیدا کردین همونجا پیدا میکنین
خب معلومه از کسانی که وضع وخیم دارن تست میگیرن بعد میگن ما خوبیم بقیه کشور ها بد
الان کسی ناقل هست نباید شناسایی بشه تا خودشو قرنطینه کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
حالا شما ببخشید.... شرمنده اینا علم غیب ندارن بدونن چند تا ناقل بی علامت هست! خب معلومه فقط از اونایی که با علامت میرم بیمارستان تست میگیرن دیگه! چیکار کنن خب! میدونی چند هزینه داره از همه تست بگیرن؟ نمیشه که!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کی گفته مشکلی نیست ؟
اتفاقاً همه میگن مشکل سنگینی هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خب هزینه داره که داره دولت باید هزینه کار رو تامین کنه و از تعداد بیشتری تست بگیره مگه کیت ایرانیش نگفتن ساخته شده؟
چجوریه یک باشگاه ورزشی هر چند وقت یکبار میتونه تست بگیره بخش های دولتی و کارمندها و ... پول نیست مثلا اون بازیکن چه فایده و ثمره ای برای این کشور داشته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مشکل نبود که وزارت بهداشت نمیگفت برید کنکور بدین پروتکل میذاریم طوری نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
محرم خرمافروش
۱۴:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بازار روزها رو باز کنید ما هم مشکل داریم.اگه بازار روز مشکل ایجاد میکنه مس چرا خیابونهای شلوغ رو نمیبندین چرا فقط به ما بدبخت بیچاره ها زور میگین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
محرم تو این روزا چی کارا میکنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
واقعا حق با شماست .
متاسفم که به جا تعطیله یه جا نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
تهران قرمز بشه و نشه ظاهراً خیلی تاثیری نداره!!!!!!خیالم راحت شد .!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۲۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
به گفته استاندار تهران ، شهر تهران در وضعیت زرد قرار داره ولی برای جدی گرفتن اوضاع و وخیم نشندن اعلام وضعیت قرمز کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مگه تو استانداری جناب هادی اونم تهران با اون جمعیت انتظار داری قرمز نباشه اونم افرادی که رعایت نمیکنن همه تجنع بابت هر کاری.برو بازار یه سر میفهمی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ای خدا این کابوس کی تمام خواهد شد، خودت به حال این مردم رحم کن، به اندازه کافی مشکل داشتیم این کرونا چی بود آخه. قربونت خدا میدونم که همه مشکلات رو حل خواهی کرد پس کمی زودتر دیگه تحمل نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
انشاالله با مدد الهی و رعایت اصول بهداشتی از طرف مردم و اعمال محدودیت اوضاع بهتر میشه.
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۶:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
آره والا دمت گرم علی آقا.
حرفاتون به دل آدم میشینه.تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته پس ای کاش زودتر کمکمون کنن و ما رو ببخشن به خوبان درگاهشون
۱۲۳۴