سلام.. تو این اوضاع بد کرونا، چرا من که پرستار هستم و باردار هستم، با مرخصی من موافقت نمیشه. این همه وزارت بهداشت از برنامه هاش برای مادران باردار حرف میزنه، چرا با این اوضاع باید سر کار برم . مگه ما مثل بقیه باردارها که گروه پر خطر به حساب میان فرق داریم. چرا برای پرسنل خودشون ارزش قائل نیستن. مگه ما با بقیه مردم فرق داریم. چرا خبر نگاران محترم پیگیری نمیکنن.
من بار قبل هم پیام گذاشتم کسی پیگیر نشد در این خصوص. اصلا مرخصی استعلاجی به خود پرستار ها تو بیمارستان خورشید اصفهان نمیدن و اگر طرف بد حال باشه بهش فقط ده روز مرخصی میدن. یعنی وقتی کرونا داری باید تردد کنی و بیای بیمارستان تو شیفت اگر هم مردی به جهنم
رامین
۱۵:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بارواری و سرکار؟؟؟ اونم تو این کروونا
واقعا این گل به خودی وزارت بهداشت است. با احترام
هادی
۱۵:۲۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سارا خانم حق با شماست.
از زحمات شما و همکاراتون کمال تشکر داریم.
سعید
۱۵:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
باسلام،لطفا بگوش آقای سلامی خبرنگار 20:30 برسونید . سریع رسیدگی می کنند.
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
عزیز دلم سلام.
من دست تک تک شما کادر درمان رو میبوسم.
کاش از دست ما کاری برمیومد.
من فقط به نوبه خودم بسیار رعایت میکنم و فقط برای کار بیرون رفته ام و بیشتر خریدم رو هم اینترنتی انجام میدم اما شرمنده شما کادر درمان هستم که کار بیشتری از دستم برنمی آید.
بنظر من شما با این شرایط خاصت کلا قید کار رو بزن و تو خونه بشین.
انشالله جگر گوشت که سالم بدنیا اومد بعد چند ماه دوباره برگرد سرکار، انشااله اونموقع کار برات گیر میاد.
امیدوارم در سلامت کامل باشید
زهرا
۱۶:۱۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
لطفا yjc حرف خانم سارا رو پیگیری کنید.وبه گوش مسئوله مربوطه برسونید.ایشون حق دارن.ممنون
داود
۱۶:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام
وضعیت دادن مرخصی به کادر درمان نیاز به نظارت دارد.مرخصی ها باید طولانی تر باشد ضمنا نباید از استحقاقی کم شود.دولت باید مثل شرایط جنگی از داوطلبان استفاده کند.
یه جوری میگن امار بالا نیست و مشکلی نیست انگار از همه تست میگیرن
حتما پیش خودشون فکر میکنن توی کشور ۸۰ میلیونی این تعداد کمه
شما بیا سالن کنکور درب حوزه از هر کسی تست کرونا بگیر اندازه کل مبتلایان که تا حالا پیدا کردین همونجا پیدا میکنین
خب معلومه از کسانی که وضع وخیم دارن تست میگیرن بعد میگن ما خوبیم بقیه کشور ها بد
الان کسی ناقل هست نباید شناسایی بشه تا خودشو قرنطینه کنه؟
حالا شما ببخشید.... شرمنده اینا علم غیب ندارن بدونن چند تا ناقل بی علامت هست! خب معلومه فقط از اونایی که با علامت میرم بیمارستان تست میگیرن دیگه! چیکار کنن خب! میدونی چند هزینه داره از همه تست بگیرن؟ نمیشه که!
هادی
۱۵:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
کی گفته مشکلی نیست ؟
اتفاقاً همه میگن مشکل سنگینی هست.
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خب هزینه داره که داره دولت باید هزینه کار رو تامین کنه و از تعداد بیشتری تست بگیره مگه کیت ایرانیش نگفتن ساخته شده؟
چجوریه یک باشگاه ورزشی هر چند وقت یکبار میتونه تست بگیره بخش های دولتی و کارمندها و ... پول نیست مثلا اون بازیکن چه فایده و ثمره ای برای این کشور داشته؟
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مشکل نبود که وزارت بهداشت نمیگفت برید کنکور بدین پروتکل میذاریم طوری نمیشه
محرم خرمافروش
۱۴:۴۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بازار روزها رو باز کنید ما هم مشکل داریم.اگه بازار روز مشکل ایجاد میکنه مس چرا خیابونهای شلوغ رو نمیبندین چرا فقط به ما بدبخت بیچاره ها زور میگین؟؟
به گفته استاندار تهران ، شهر تهران در وضعیت زرد قرار داره ولی برای جدی گرفتن اوضاع و وخیم نشندن اعلام وضعیت قرمز کردن.
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مگه تو استانداری جناب هادی اونم تهران با اون جمعیت انتظار داری قرمز نباشه اونم افرادی که رعایت نمیکنن همه تجنع بابت هر کاری.برو بازار یه سر میفهمی.
علی
۱۴:۳۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
ای خدا این کابوس کی تمام خواهد شد، خودت به حال این مردم رحم کن، به اندازه کافی مشکل داشتیم این کرونا چی بود آخه. قربونت خدا میدونم که همه مشکلات رو حل خواهی کرد پس کمی زودتر دیگه تحمل نداریم.
واقعا این گل به خودی وزارت بهداشت است. با احترام
از زحمات شما و همکاراتون کمال تشکر داریم.
من دست تک تک شما کادر درمان رو میبوسم.
کاش از دست ما کاری برمیومد.
من فقط به نوبه خودم بسیار رعایت میکنم و فقط برای کار بیرون رفته ام و بیشتر خریدم رو هم اینترنتی انجام میدم اما شرمنده شما کادر درمان هستم که کار بیشتری از دستم برنمی آید.
بنظر من شما با این شرایط خاصت کلا قید کار رو بزن و تو خونه بشین.
انشالله جگر گوشت که سالم بدنیا اومد بعد چند ماه دوباره برگرد سرکار، انشااله اونموقع کار برات گیر میاد.
امیدوارم در سلامت کامل باشید
وضعیت دادن مرخصی به کادر درمان نیاز به نظارت دارد.مرخصی ها باید طولانی تر باشد ضمنا نباید از استحقاقی کم شود.دولت باید مثل شرایط جنگی از داوطلبان استفاده کند.
حتما پیش خودشون فکر میکنن توی کشور ۸۰ میلیونی این تعداد کمه
شما بیا سالن کنکور درب حوزه از هر کسی تست کرونا بگیر اندازه کل مبتلایان که تا حالا پیدا کردین همونجا پیدا میکنین
خب معلومه از کسانی که وضع وخیم دارن تست میگیرن بعد میگن ما خوبیم بقیه کشور ها بد
الان کسی ناقل هست نباید شناسایی بشه تا خودشو قرنطینه کنه؟
اتفاقاً همه میگن مشکل سنگینی هست.
چجوریه یک باشگاه ورزشی هر چند وقت یکبار میتونه تست بگیره بخش های دولتی و کارمندها و ... پول نیست مثلا اون بازیکن چه فایده و ثمره ای برای این کشور داشته؟
متاسفم که به جا تعطیله یه جا نیست
حرفاتون به دل آدم میشینه.تا خدا نخواد برگی از درخت نمیفته پس ای کاش زودتر کمکمون کنن و ما رو ببخشن به خوبان درگاهشون