من دوست دارم بزنم بمیری هر ماه ۲۰ میلیون دیه قسطی بدم خونوادت
ناشناس
۱۹:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
سخنگو وزارت بهداشت میگه طبق نظرسنجی سنجش 95درصد داوطلبان موافق برگزاری کنکور هستند. اولا این نظر سنجی کجا برگزار شده که ما ندیدیم و مافیای کنکور دیدن و رای دادن؟ دوما اگه سنجش نظرسنجی کرده سخنگو سنجش باید بگه چرا شما میگی؟ سوما شما مسیول سلامت ما هستید یا مسیول برگزاری ازمون ها؟ چهارما اگه به فرض همه موافق برگزاری باشن دیگه کسی کرونا نمیگیره؟ مگه مراسم انتخاب ریاست جمهوریه که رای میگیرین؟ بحث جان چهار میلیون نفر در میانه. پنجما اگه راست میگید یه نظرسنجی عادلانه بگیرید نه خیالی تا ببهمید کیا بیشترن. البته همه میدونم که اینجا مافیا حرف اول و اخرو میزنن #مافیای کنکور همان مسیولان سنجش
سلام
وضعیت دادن مرخصی به کادر درمان نیاز به نظارت دارد.مرخصی ها باید طولانی تر باشد ضمنا نباید از استحقاقی کم شود.دولت باید مثل شرایط جنگی از داوطلبان به عنوان جایگزین استفاده کند.
مسئولین هم مانند بعضی ازمردم هنوز شرایط اظطراری رادرک نکرده اند.
سلام.
کامنت من ارتباطی با خبر نداره ولی یکی از دغدغه هامه.
اشتباهات املایی که بیش از 80 درصد کاربران فضای مجازی به آن دچارند به شدت من رو آزار میده. بعد از مدت ها یکی رو دیدم که کلمه "مسئولین" رو درست نوشته و خوشحال شدم ولی در ادامه دیدم "اضطراری" رو اشتباه نوشته. امیدوارم همه بیشتر دقت کنیم.
با سپاس و احترام
ناشناس
۰۱:۴۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
کادر درمان بیچاره ..ملت بدبخت کی بفکر شماهاس ولا بقران کادر درمان اه وناله دارن دلشون بسوزه بحال اینا لااقل ۵ ماه زندگی نکردن
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
پیمان مهم مفهوم که برسونه تو هم بیکاری غلط املایی میگیری
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
خدایا همه بیماران رو شفای عاجل عنایت کن
و این استرس لعنتی رو از ما دور کن
خسته شدیم از دست این آمار و ارقام وحشتناک
چه ربطی داره
کل مشکلاتمون همینه که دین و به هرچیزی ربط میدیم
به سیاست به اقتصاد به بیماری
مخاطب خاص من خدا
۲۱:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
دوست ناشناس عزیز
امام زین العابدین علیه السلام می فرمایند:
دعا و بلا همراه یکدیگرند
دعا،بلا را دور میکند حتی اگر بلا قطعی شده باشد.
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
چون خداوند همه چیز را در دین به صورت کامل گفته حالا ما هنوز نتونستیم کامل درکش کنیم خداوند عدالت و شفا را و همه چیز را در دین اسلام گفته اما متاسفاته دین اونجوری که هست برپا نمیشه اللهم العجل الولیک فرج
آخه بنده خدا دیگه کی میتونه پسته بخره یا حتی از در آجیل فروشی رد بشه!!!!!!
وضعیت دادن مرخصی به کادر درمان نیاز به نظارت دارد.مرخصی ها باید طولانی تر باشد ضمنا نباید از استحقاقی کم شود.دولت باید مثل شرایط جنگی از داوطلبان به عنوان جایگزین استفاده کند.
مسئولین هم مانند بعضی ازمردم هنوز شرایط اظطراری رادرک نکرده اند.
کامنت من ارتباطی با خبر نداره ولی یکی از دغدغه هامه.
اشتباهات املایی که بیش از 80 درصد کاربران فضای مجازی به آن دچارند به شدت من رو آزار میده. بعد از مدت ها یکی رو دیدم که کلمه "مسئولین" رو درست نوشته و خوشحال شدم ولی در ادامه دیدم "اضطراری" رو اشتباه نوشته. امیدوارم همه بیشتر دقت کنیم.
با سپاس و احترام
و این استرس لعنتی رو از ما دور کن
خسته شدیم از دست این آمار و ارقام وحشتناک
کل مشکلاتمون همینه که دین و به هرچیزی ربط میدیم
به سیاست به اقتصاد به بیماری
امام زین العابدین علیه السلام می فرمایند:
دعا و بلا همراه یکدیگرند
دعا،بلا را دور میکند حتی اگر بلا قطعی شده باشد.