یادتون نره در قحطی بزرگ ایران روسیه که الان اربابتون شده نقش اصلی رو داشت و همین که فوتبالیست های انگلیس به خاطر آنچه بر مردم ایران میگذره واکنش نشون بدن نشان از شرافتشان داره ،چیزی که فوتبالیست های ایران ندارن
اولا که قحطی کار انگلیس بود، برا تأمین غذای سربازهاشون گندم ها رو مصادره کرده بودن.
روسیه اون دوره هم غلام حلقه به گوش انگلیس بود.
شما اگه دوست داری تاریخو جور دیگه تفسیر کنی به خودت و شرافتت مربوطه.
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
ای بابا. شرمنده. منفی اشتباهی زدم
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
انگلیس اونموقع فوقش ده هزار سرباز در ایران داشته چطور جیره ی غذایی ده هزار نفر که با بهای بسیارزیادی هم خریداری می شده باعث شده ۸ میلیون نفر از گرسنگی بمیرن ؟
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بهت منفی درستی دادم ، ارباب ما فقط خداست ، روسیه دوست و شریک استراتژیک ایران و بخشی از محور مقاومته ، تو که شرفت پلاستیکیه بعید می دونم این چیزارو حتی بتونی درک کنی...از تاریخ هم که معلومه چیزی نمی دونی..
حمید
۱۰:۴۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
من به برخورد تیم انگلیس کاری ندارم ولی براین نشان دادن شرافت بازیکنان ایران و پایان دادن به خشم مردم از خودشان مهم است
مثلا مسئول فدراسیون حاضر در ورزشگاه لباس ریس علی دلواری یا لباس میرزا کوچک خان رو بپوشه
روسیه اون دوره هم غلام حلقه به گوش انگلیس بود.
شما اگه دوست داری تاریخو جور دیگه تفسیر کنی به خودت و شرافتت مربوطه.