دولت روباه انگلیس با تزویر و دورویی میتونه خوب کارایی کنه آره همون دولتهایی که خون این همه آدم گردنشونه...هیچگاه مسلمین این ظلم و خیانت بریتانیا رو یادشون نمیره همین الانم دارن آشوب میکنن
ننگت باد انگلیس
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
اینها حتما هم باید زانو بزنند با این سیاست مردم آزاری که از ۲۰۰ سال پیش تا الان دارند .... برده داری . استعمار . استکبار . دسیسه . جاسوسی و خیلی خباثت های دیگه
ماهم باید به احترام ۱۰ میلیون ایرانی گشته شده در قحطی بزرگ که انگلیسی ها در زمان اشغال ایران ایجاد کردن در دقیقه ۱۰ یک دقیقه بازی رو متوقف کنیم تا دنیا بداند که این ژست انسان دوستی انگلیسی ها دروغی بیش نیست و بداند با ایران چه کردند.
اعضای تیم ملی ; دعای خیر ملت شریف ایران اسلامی پشت سر شماست . اگر انگلیسیها چنین اقدام وقیحانه ای انجام دادند , با مشت گره کرده فریاد بزنید ; مرگ بر انگلیس . خدا وکیلی این کار را انجام بدید .
خواهشا به بچه های تیم ملی بگید اگر انگلیسیها این غلطا انجام دادند , بلافاصله جوابشون بدن . دست راست را مشت کنن و بیارن بالا و فریاد بزنن ; جانم فدای ایران .
پس الان به آماده سازی اذهان مردم درمورد این اتفاق بپردازید، ولی به شیوه بهتر.
ننگت باد انگلیس
فقط به حرکت آنها خنده کنید ...
حرکتی بزنیم ... مثلا حرکتی که نماد مبارزه با ریاکاری باشد
ما هم به عنوان احترام به میهن ژست احترامی نظامی بگیریم