نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
وقتی زانوزدن با عزت گردنت بالا بگیرید چون درمقابل این که درمقابل تون کوچیک هستند زانو زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
انگلستان کثیف بچه ها رحم نکنید به روباه حیله گر جلادای تاریخ ادم شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
زانو بزن استعمار پیر
چه امروز چه فردا بالاخره که حتما زانو خواهی زد در برابر عظمت ملت ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
در مقابل شکوه و عظمت و استقلال ملت ایران باید زانو بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بهتره دست از تفکرات پارانوییدی خودتون بردارید ببینید که انگلیسی ها در ۳۵ بازی گذشته برای جرج فلوید زانو زدن نه دولت آمریکا معترض شده نه هیچ کس دیگه ای . بهتره بازیکنان ایران هم در اعتراض به خشونت همین کار رو بکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
زنده و پاینده و سربلند و سرافراز و پیروز باد تمامیت ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
از خدا میخوام خدا به پاهای بازیکنان ما چنان قوتی بده.و دروازه انگلیس رو چندین و چند بار باز کنند تا زانو زدن واقعی اونها رو ببینیم خدایاااااا خودت به سربازهای ملی ما که امروز فوتبتلیستهای با غیرتمونند قدرت الهی بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تاریخ را هرگز فراموش نمیشود کرد جنایت انگلیس این پیر استعمار هیچ وقت فراموش نمیشود بچه ها بجنگید تا قلب ایران خوشحال بشود
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۲:۴۹ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
با سلام به همه مردم عزیزم
چه مخالف چه موافق
همه باید برای این کشور تلاش کنند مخصوصا در این شرایط خاص
در صورتی که بازیکنان تیم انگلیس این اقدام را انجام دهند، میتوان با پشت کردن به آنها در زمین پاسخ آنها را داد.
به امید موفقیت ایران و ایرانی های عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
این ندید بدیدای غرب زده فقط دارن الان عروسی میگیرن
بعد میگه گذشته ها گذشته
اخه آدم ناقص تو الان تحریمی تو این زمان تحریمی بعد بحث گذشته رو پیش میکشی؟ خوبی؟ شماها بیمار روانی هستین
باو یکی به اینا ویزا بده گمشن برن انگلیس و امریکا لخت بگردن کنار ساحل و ازاد باشن برن تو کازینو ولو بشن و راحت مشروب بخورن بله حسرت به دل نرن زیر خاک
مرده شور اون ازادی و ازادی بیانی رو ببرن که از تو بی بی سی و من و تو و اینترنشنال میاد
برو اونجا ازاد باش برات ریختن اخه عاشق ایرانیان دیگه دارن براتم زانو میزنن بری اونجا رو سرشون میذارنت
اقتصاد ایران نابوده بعد دارن با این کثافت کاریاشون نابودترشم میکنن بعد ژست ازادی میگیرن گمشو برو ببین مردمت دارن از گشنگی میمیرن نون ندارن بخورن بعد تو میای برای انگلیس و امریکا چه‌چه میزنی عالین خوبن یه شعتر درباره اقتصاد ندیدیم همش آزادی آزادی که اصلا نمیدونن چطوری
با هر کی باید با زبون خودش حرف زد اینم زبون شما تحویل بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
بچه های تیم ملی سلام، خدا وکیلی اگه زانو زدن هرکدوم برید زیر بغل یکیشونو بگیرید بگید پاشو عیب ندارد دو تا گل بشتر بهتون نمیزنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
شش تا خورد فعلا.خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
یک وطن پرسترست
۱۲:۲۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
مردمان انگلیس نسبت به جنایات خود با هیشه شرمنده باشندو در برابر جهان زانو بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
زانو بزن بی شرف استعمارگر چون از این به بعد همه باید مقابل عظمت ایران زانو بزنن
ان شالله به زانو دراوردن امریکا هم میبینیم
بعد اونوقت میگن ورزش سیاسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تحویل بگیرید غیرتمندهای تیم ملی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
امثال تو مگه غیرت میفهمید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
زانو بزنند برای کشتار هایی که ملکه شون و رئیس جمهورشون انجام داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۱
این ها نخست وزیر دارند. رییس جمهور ندارند. بیچاره ها اصلا رنگ جمهوری را ندیده اند