بهتره دست از تفکرات پارانوییدی خودتون بردارید ببینید که انگلیسی ها در ۳۵ بازی گذشته برای جرج فلوید زانو زدن نه دولت آمریکا معترض شده نه هیچ کس دیگه ای . بهتره بازیکنان ایران هم در اعتراض به خشونت همین کار رو بکنن
از خدا میخوام خدا به پاهای بازیکنان ما چنان قوتی بده.و دروازه انگلیس رو چندین و چند بار باز کنند تا زانو زدن واقعی اونها رو ببینیم خدایاااااا خودت به سربازهای ملی ما که امروز فوتبتلیستهای با غیرتمونند قدرت الهی بده
با سلام به همه مردم عزیزم
چه مخالف چه موافق
همه باید برای این کشور تلاش کنند مخصوصا در این شرایط خاص
در صورتی که بازیکنان تیم انگلیس این اقدام را انجام دهند، میتوان با پشت کردن به آنها در زمین پاسخ آنها را داد.
به امید موفقیت ایران و ایرانی های عزیز
این ندید بدیدای غرب زده فقط دارن الان عروسی میگیرن
بعد میگه گذشته ها گذشته
اخه آدم ناقص تو الان تحریمی تو این زمان تحریمی بعد بحث گذشته رو پیش میکشی؟ خوبی؟ شماها بیمار روانی هستین
باو یکی به اینا ویزا بده گمشن برن انگلیس و امریکا لخت بگردن کنار ساحل و ازاد باشن برن تو کازینو ولو بشن و راحت مشروب بخورن بله حسرت به دل نرن زیر خاک
مرده شور اون ازادی و ازادی بیانی رو ببرن که از تو بی بی سی و من و تو و اینترنشنال میاد
برو اونجا ازاد باش برات ریختن اخه عاشق ایرانیان دیگه دارن براتم زانو میزنن بری اونجا رو سرشون میذارنت
اقتصاد ایران نابوده بعد دارن با این کثافت کاریاشون نابودترشم میکنن بعد ژست ازادی میگیرن گمشو برو ببین مردمت دارن از گشنگی میمیرن نون ندارن بخورن بعد تو میای برای انگلیس و امریکا چهچه میزنی عالین خوبن یه شعتر درباره اقتصاد ندیدیم همش آزادی آزادی که اصلا نمیدونن چطوری
با هر کی باید با زبون خودش حرف زد اینم زبون شما تحویل بگیر
زانو بزن بی شرف استعمارگر چون از این به بعد همه باید مقابل عظمت ایران زانو بزنن
ان شالله به زانو دراوردن امریکا هم میبینیم
بعد اونوقت میگن ورزش سیاسی نیست
چه امروز چه فردا بالاخره که حتما زانو خواهی زد در برابر عظمت ملت ما
چه مخالف چه موافق
همه باید برای این کشور تلاش کنند مخصوصا در این شرایط خاص
در صورتی که بازیکنان تیم انگلیس این اقدام را انجام دهند، میتوان با پشت کردن به آنها در زمین پاسخ آنها را داد.
به امید موفقیت ایران و ایرانی های عزیز
بعد میگه گذشته ها گذشته
اخه آدم ناقص تو الان تحریمی تو این زمان تحریمی بعد بحث گذشته رو پیش میکشی؟ خوبی؟ شماها بیمار روانی هستین
باو یکی به اینا ویزا بده گمشن برن انگلیس و امریکا لخت بگردن کنار ساحل و ازاد باشن برن تو کازینو ولو بشن و راحت مشروب بخورن بله حسرت به دل نرن زیر خاک
مرده شور اون ازادی و ازادی بیانی رو ببرن که از تو بی بی سی و من و تو و اینترنشنال میاد
برو اونجا ازاد باش برات ریختن اخه عاشق ایرانیان دیگه دارن براتم زانو میزنن بری اونجا رو سرشون میذارنت
اقتصاد ایران نابوده بعد دارن با این کثافت کاریاشون نابودترشم میکنن بعد ژست ازادی میگیرن گمشو برو ببین مردمت دارن از گشنگی میمیرن نون ندارن بخورن بعد تو میای برای انگلیس و امریکا چهچه میزنی عالین خوبن یه شعتر درباره اقتصاد ندیدیم همش آزادی آزادی که اصلا نمیدونن چطوری
با هر کی باید با زبون خودش حرف زد اینم زبون شما تحویل بگیر
ان شالله به زانو دراوردن امریکا هم میبینیم
بعد اونوقت میگن ورزش سیاسی نیست